قدس آنلاین:مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی نجاتگران این جمعیت ۸۲ حادثه را امدادرسانی کرده اند.

جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ۸۲ حادثه را امدادرسانی کرد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،حسن شکوری نسب افزود: از مجموع حوادث به وقوع پیوسته در این مدت تعداد 52 حادثه جاده ای، دو حادثه برف و کولاک و 20 مورد ارائه خدمات حضوری در محل پایگاه های امداد و نجات بین شهری، چهار مورد سیل و آبگرفتگی، یک مورد کوهستان و یک مورد رانش زمین در استان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه حوادث جاده ای بیشترین حوادث را در این استان به خود اختصاص داده است، ادامه داد: خراسان شمالی بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی با 22 گردنه دارد که اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و امین الله در محور بجنورد- جنگل گلستان از گردنه های برفگیر و سخت گذر این استان محسوب می شود.

وی با اشاره به کاهش زمان رسیدن نیروهای عملیاتی هلال احمر در محل حادثه افزود: در نوروز امسال جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با 31 پایگاه ثابت، سیار، موقت و امداد هوایی و با بهره مندی از 240 نیروی نجاتگر آموزش دیده تمامی جاده های اصلی و فرعی را پوشش امدادی داده که این میزان با پوشش هر 20 کیلومتر یک پایگاه در طرح نوروز امسال انجام شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروز امسال 139 تیم امدادی با 362 نفر نیرو عملیاتی و 90 دستگاه آمبولانس در حوادث به وقوع پیوسته خدمات امداد و نجات و چهار مورد رهاسازی مصدومان را ارائه کرده اند.

شکوری نسب افزود: تعداد 62 نفر از مصدومان حوادث توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و 36 نفر نیز از فضا های اسکان اضطراری پایگاه ها بهره مند شده اند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.