قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: در روز انس با طبیعت بیش از ۴۰ هزار کیسه زباله و تراکت آموزشی بین شهروندان ایلامی توزیع شد.

توزیع ۴۰ هزار کیسه زباله و تراکت در روز انس با طبیعت در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مازیار سلیمان نژاد با بیان اینکه در راستای فرهنگ سازی و تنویر افکارعمومی آحاد مختلف جامعه در زمینه حفظ محیط زیست، بیش از 40 هزار کیسه زباله و تراکت آموزشی در اختیار گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفت، اظهارداشت: 18 گروه اجرایی این اداره کل با همکاری سازمان های مردم نهاد محیط زیستی در ورودی و خروجی شهرهای استان از اولین ساعات صبح سیزدهم فروردین کیسه های  ویژه جمع آوری زباله و تراکت های آموزشی را بین شهروندان و مسافران نوروزی توزیع نمودند.

وی با اشاره به اینکه این اقلام به صورت رایگان بین شهروندان توزیع گردیده است، افزود: محیط زیست متعلق به همه مردم است و همگی باید حافظ و نگهبان واقعی این موهبت الهی باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام به گشت زنی 18 اکیپ گشت وکنترل به صورت شبانه روزی از 25 اسفندماه سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این اکیپ ها در حال گشت زنی و حفاظت از مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان بودند و در روز انس با طبیعت نیز کیسه های زباله و تراکت های آموزشی را بین گردشگران ومسافران نوروزی توزیع نمودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.