۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
کد خبر: 364091

رئیس فدراسیون هندبال گفت که می دانم جزو ۵۰ تیم برتر دنیا هم نیستیم چه برسد به اینکه جزو ۱۲ تیم برتر باشیم و بتوانیم سهمیه المپیک بگیریم.

یک اعتراف از یک رئیس

به گزارش قدس آنلاین،‌ رئیس فدراسیون هندبال در مورد حضور تیم ملی در مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک گفت: به‌صورت مستند اعلام می‌کنم که در سال 94 توجه ویژه‌ای به تیم هندبال بزرگسالان صورت گرفته و در هیچ سالی به این اندازه برنامه و اردو برای تیم ملی وجود نداشته است. ما در سال 94، هشت تا نه اردوی خارجی، چند اردوی داخلی و برنامه‌های منظم برای تیم ملی در نظر گرفتیم، به‌علاوه از حضور مربیان باکلاس در بخش تیم ملی، بدنسازی و دروازه‌بان‌ها استفاده کردیم. در دوحه قطر نیز برای نخستین بار نایب‌قهرمان شدیم و به مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک راه پیدا کردیم.

وی تأکید کرد: در این مرحله از مسابقات انتخابی المپیک با تیم‌های قهرمان و صاحب‌نام هندبال جهان یعنی سوئد، اسپانیا و اسلوونی روبه‌رو می‌شویم و رقابت با تیم‌های بزرگ برای نخستین‌بار یک نقطه مثبت در هندبال ماست. به اتفاقات در هندبال امیدوارم و آرزو می‌کنم به المپیک برویم، در حال حاضر با وجود اینکه چند لژیونر را در اختیار نداریم بچه‌ها در اوج آمادگی هستند و این اطمینان را می‌دهم که بعد از این مسابقات چند تیم مطرح اروپایی خواستار ملی‌پوشان ما خواهند شد که این موضوع کمک زیادی به ارتقای هندبال ایران خواهد کرد.

مهدوی در خصوص اینکه با اعتمادبه نفس بالا از المپیکی شدن هندبال صحبت می‌کند، گفت: من معتقدم که باید اعتمادبه نفس را به هندبال تزریق کرد، من می‌دانم که هندبال ما جزو 12 هندبال برتر دنیا نیست و نمی‌تواند به المپیک برود، ما حتی جزو 50 تیم برتر دنیا هم نیستیم، اما این دلیل نمی‌شود که امیدوار نباشیم. سجادی گفت امیدی به المپیکی شدن هندبال ندارد، ولی من می‌گویم نباید ناامید باشیم، می‌دانم که به اسپانیا و سوئد با حداقل 15 اختلاف گل می‌بازیم، ولی باید رفت و مبارزه کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.