قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: در نوروز امسال، ۹۷۰ هزار نفر از مناطق مختلف استان و جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی ایلام دیدن کردند.

بازدید ۹۷۰ هزار نفر از ایلام در نوروز ۹۵

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، عبدالمالک شنبه زاده با بیان اینکه از این تعداد بازدید کننده، 430 هزار گردشگر از دیگر نقاط کشور به ایلام سفر کرده و در هتل ها، مسافرخانه ها و دیگر اماکن اقامت گزدیدند، اظهارداشت: تعداد مسافران و گردشگران نوروزی سال جاری در استان، نسبت به سال گذشته افزایش 5 درصدی نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در نوروز 95 بیش از 970 هزار نفر از جاذبه های تاریخی و طبیعی استان ایلام دیدن کرده اند، افزود: بازدید گردشگران از جاذبه های مختلف طبیعی و تاریخی استان در نوروز 95 نسبت به سال 94 افزایش 15 درصدی داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام به لزوم توسعه زیرساخت های گردشگری در استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تنگه‌های کافرین و رازیانه در شهرستان بدره، تنگه بهرام چوبین در شهرستان دره‌شهر، تنگه سازه بن در شهرستان سیروان، دریاچه دوقلوی آبدانان و چشمه‌های آب گرم دهلران بیشترین بازدیدکننده‌ها را در ایام نوروز 95 داشته‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.