قدس آنلاین: مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان از ارائه بيش از ۹ ميليون و ۳۰۰ هزار نفر ساعت آموزش هاي مهارتي در بخش دولتي در سال ۱۳۹۴ در اين استان خبر داد.

ارائه بيش از ۹ ميليون و ۳۰۰ هزار نفر- ساعت آموزش هاي مهارتي

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، ابوطالب جلالي مدير كل استان در تشريح اين خبر افزود: آموزش‌های مهارتی یکی از ابزار‌های مورد نیاز برای توسعه اشتغال در سطح جامعه محسوب و توانمند‌سازی نیروی انسانی با استفاده از این آموزش‌ها امکان‌پذیر مي باشد، اصفهان نيز یکی از استان‌های صنعتی در سطح کشور تلقی می‌شود که ارتقای سطح مهارتی افراد برای اشتغال در بخش‌های صنعت در استان امری مهم و ضروری تلقی می‌شود، در اين راستا آموزش فنی و حرفه‌ای استان همه ساله با تمام توان نسبت به ارائه آموزش‌های مهارتی به متقاضیان اقدام می‌کند.

جلالي بيان داشت: در سال گذشته اين اداره كل عملكردي به ميزان 9 ميليون و 301 هزار و 79 نفر -ساعت آموزش هاي مهارتي در بخش دولتي داشته كه با در نظر گرفتن تعهد بيش از 9 ميليون نفر- ساعت، 103 درصد آن محقق گرديد.

وي افزود: اين آموزش ها در حوزه هاي مراكز ثابت شهري، واحدهاي سيار شهري، آموزش روستايي، آموزش در صنايع، زندان، پادگان و جوار دانشگاهي اجرا گرديده كه بيشترين عملكرد آموزشي مربوط به مراكز ثابت با 6 ميليون و 189 هزار و 257 نفر- ساعت بوده است.

جلالي با اشاره به عملکرد مراكز آموزش فني و حرفه اي، اقدامات صورت پذيرفته تاكنون را در حوزه دولتي در خوشه خدمات 19درصد، كشاورزي 9 درصد، فرهنگ و هنر 11 درصد و صنعت 61 درصد اعلام نمود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.