قدس آنلاین- تبریز: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از برخورد خودرو پژو و تریلی در جاده مرند ـ خوی خبر داد که فوت ۶ نفر را به همراه داشت.

برخورد پژو و تریلی ۶ نفر را به کام مرگ کشاند+تصاویر

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در تبریز گفت: برخورد خودرو پژو و تریلی  امروز دوشنبه در جاده مرند ـ خوی، مابین «قاپیلیخ» و «قیخلار» روی داد.

وی ادامه داد: برخورد دو خودروی سواری پژو و تریلی در ساعت 9 صبح به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان مرند گزارش شد و تکنسین‌های پایگاه 115، قیخلار و کشکسرای و همچنین پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

حسینقلی‌زاده در ادامه از مرگ 6 تن خبر داد که به علت شدت حادثه در صحنه روی داده بود.

وی ادامه داد: آلارم و آژیر خودروهای امدادی نشانگر بروز حادثه‌ است و باید خودروهای عبوری حتما مسیر را برای این خودروها با کشیدن خودروها به سمت راست جاده و توقف باز کنند.

پارو کردن برف، مرد 55 ساله تبریزی را راهی بیمارستان کرد

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: ظهر امروز و به دنبال سقوط مرد 55 ساله از پشت بام منزلی در خیابان عباسی تبریز، وی راهی بخش احیای اورژانس بیمارستان شد.

حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: به دنبال گزارش سقوط مردی از پشت بام منزلی در ساعت 12:55 به اپراتوری فوریت‌های پزشکی تبریز، در خیابان عباسی، پایگاه 209 عازم این محل شد.

وی در ادامه گفت: تکنسین‌های اعزامی با بررسی وضعیت مصدوم که از ارتفاع 4 متری و به دنبال پارو کردن برف پشت بام منجر به سقوط وی شده بود، اقدامات درمانی را برای این مصدوم آغاز کردند.

حسینقلی‌زاده در ادامه گفت: شدت ضربه به دنبال سقوط چنان بود که مصدوم دچار ایست قلبی - تنفسی شده و با اقدامات احیائی تکنسین‌های اورژانس 115 به بخش احیا اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) انتقال داده شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت:در حوادثی که فرد دچار سقوط از ارتفاع شده است، نباید فرد مصدوم بی محابا حرکت داده شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.