معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: مردم سخاوتمند و متدین استان در سال گذشته ۴ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان صدقه به این نهاد اهدا کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن ۱۰ درصد رشد داشته است.

بیش از ۴ میلیارد تومان صدقه در خراسان جنوبی جمع آوری شد

به گزارش قدس آنلاین،سیدرضا حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه ماهانه مردم 340 میلیون تومان صدقه دادند، اظهار داشت: صدقات جمع آوری شده مردم استان در راستای احیا و ترویج سنت‌های حسنه انفاق به منظور کمک به محرومان و نیازمندان بوده است و بیشترین میزان درآمد صدقات مربوط به شهرستان‌های بیرجند، طبس و قاین بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: صدقات جمع آوری شده مردم براساس موازین شرعی در سرفصل‌های مختلفی از قبیل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن و غیره مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند هزینه می‌شود.

حسینی افزود:در سال گذشته 129 هزار و 925 صندوق صدقات در سطح استان فعال بوده است که 8 هزار و 417 نفر به عنوان مشترک جدید به جرگه مشترکین این نهاد افزوده شده است.

وی درخصوص چگونگی دریافت صندوق صدقات تصریح کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین کمیته امداد محل زندگی خود یا تماس تلفنی و تکمیل فرم اشتراک، صندوق صدقات تحویل بگیرند.

وی با تاکید بر ارائه کارت شناسایی معتبر و برگ ماموریت اداری توسط نیروها تخلیه گر به مشترکان اظهار داشت: درصورت مشاهده موارد مشکوک را به نزدیک ترین کمیته امداد محل زندگی خود مطلع دهندو نیروهای این امر دارای لباس فرم و رسید صدقات هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در سال 93 مردم نیکوکار استان بالغ بر3 میلیارد و 701 میلیون تومان صدقه به محرومان و نیازمندان استان اهدا کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.