دولت و قوه قضاییه به صورت جدی با متخلفان اقتصادی برخورد کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم،امام جمعه پیرانشهر گفت: دشمن اقتصاد ما را نشانه گرفته است و می‌خواهد با تشدید تحریم‌ها و افزایش فشارهای اقتصادی مردم را بر علیه نظام جمهوری اسلامی تحریک کند بنابر این تنها راه پیروزی ایران در نبرد اقتصادی با غرب اتکا به اقتصاد مقاومتی است.

ماموستا مصطفی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه با اشاره به شعار سال 95 که از سوی رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اعلام شده است اظهار داشت: امروز دشمن اقتصاد ما را نشانه گرفته و می‌خواهد با تشدید تحریم‌ها و افزایش فشارهای اقتصادی، به نوعی مردم را بر علیه نظام جمهوری اسلامی تحریک کند بنابراین امسال باید تمرکز دولت و سایر قوا و دستگاه‌های حاکمیتی مقابله با توطئه‌های اقتصادی غرب باشد.

امام جمعه پیرانشهر گفت: خوشبختانه مردم ایران همیشه در صحنه انقلاب حاضر بوده و با ولایت همراه هستند و امنیت کشور را مدیون انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانند و این موضوع نکته اتکا دولتمردان به پشتوانه مردمی در کلیه فعالیت‌های اقتصادی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های پیشرفت در زمینه‌های اقتصاد کشور استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و عمل کردن به آن است که در سال‌های اخیر پیوسته از سوی ایشان در قالب نام‌گذاری سال‌ها مورد توجه قرار گرفته و مکرراً بدان پرداخته شده است.

محمودی با اشاره به اینکه تنها راه پیروزی در نبرد اقتصادی ایران با غرب بهره مندی از فرصت‌های موجود و قدرت داخلی کشور است افزود: باید مردم و دولت دست به دست هم دهند و زمینه تولید و استفاده از محصولات داخلی را بیش از پیش فراهم سازند.

وی گفت: دولت و ملت باید شرایط حساس اقتصادی کشور را درک کرده و ضمن حمایت از محصولات داخلی سعی بر افزایش کیفیت و جلوگیری از واردات محصولات مشابه داشته باشند و از این طریق قدرت داخلی نیز افزایش می‌یابد.

محمودی اظهار داشت: دولت و به خصوص قوه قضاییه باید به صورت جدی با متخلفان اقتصادی در زمینه‌هایی مانند گران‌فروشی و واردات غیر قانونی و انواع قاچاق برخورد کنند.

امام جمعه پیرانشهر گفت: وابستگی نفتی ایران زیاد شده و دشمن هم بر این مسئله به خوبی واقف است پس باید از راه‌های دیگر بتوانیم چرخ اقتصاد کشور را بچرخانیم و صادرات غیر نفتی خود را افزایش دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.