فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای برخورد قاطع با ورود هرگونه مواد مخدر و جلوگیری از تجاوز اتباع بیگانه، مرزداران هنگ مرزی تایباد موفق شدند بیش از ۴۳ کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

کشف و ضبط بیش از ۴۳ کیلوگرم مواد مخدر توسط هنگ مرزی تایباد

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ دوم پاسدار ماشاء الله جان نثار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم, اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با ورود هرگونه مواد مخدر و جلوگیری از تجاوز اتباع بیگانه، مرزداران هنگ مرزی تایباد موفق شدند بیش از 43 کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی بیان کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر ورود مواد مخدر، بلافاصله موضوع در دستور کار مرزداران این هنگ قرار گرفت و طی عملیاتی و در درگیری با حاملان مواد مخدر، بیش از 22 کیلوگرم هروئین فشرده و پودر و تریاک کشف شد.
جان نثار خاطرنشان کرد: هنگ مرزی تایباد در عملیاتی دیگر در پست کنترل و مراقبت مرزی 17 شهریور موفق شدند در حین کنترل خودروهای عبوری، از یک تریلی 20 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کنند.
وی تصریح کرد: همچنین مرزداران هنگ مرزی تایباد 7 نفر اتباع بیگانه را که قصد داشتند به صورت غیرقانونی وارد کشور شوند دستگیر کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.