پیشنهاد سردبیر

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ علی نامدار، قائم مقام کمیته امداداستان با اعلام مطلب فوق افزود: سال گذشته تعداد یک‌هزار نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد در مؤسسات دولتی و خصوصی از طریق مراکز کاریابی کمیته امداد استان مشغول بکار شدند.

سال گذشته، هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد ، مشغول بکار شدند

وی گفت: کمیته امداد در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان و توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد از طریق کاریابی گام‌های مؤثری بر داشته است.
نامدار از  ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان جویای کار خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب آموزش‌های مهارت‌آموزی، پایدارسازی، حرفه‌آموزی دانش‌آموزان و کارآفرینی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف بهره‎مند شدند.
قائم مقام کمیته امداد استان همدان افزود: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اعطای تسهیلات طرح‌های اشتغال از وظایف این نهاد حمایتی بوده که در راستای انجام این وظایف اقدامات مؤثری در استان اجرایی شده است.
وی یادآور شد: زنان سرپرست خانوار، فرزند مددجوی تحت حمایت، دانش‌آموزان و دانشجویان نیز از این آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند.
نامدار با بیان اینکه کمیته امداد ضمن کاریابی برای مددجویان، بسته‌های تشویقی را به مددجو و کارفرما ارائه می‌دهد، گفت: در سال گذشته تعداد یک‌هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در مؤسسات دولتی و خصوصی از طریق کاریابی کمیته امداد استان مشغول به کار شدند.
وی اظهار داشت: خودکفایی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد از مهمترین اولویت‌های کاری این نهاد است در این راستا تاکنون بیش از 3 هزار نفر از مددجویان استان همدان با خودکفایی از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.
قائم مقام کمیته امداد استان همدان افزود: سال گذشته بیش از 2 هزار طرح اشتغال در قالب طرح‌های کارانگیزی، توان‌‎افزایی، خودکفایی، کارآفرینی و تبدیلی با صرف بیش از 168 میلیارد ریال اعتبار برای مددجویان اجرا شده است.
وی بیان کرد: با اجرای طرح‌های خود اشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانوارهای نیازمند زمینه برای استقلال اقتصادی آنها فراهم می‎شود در این راستا در حال حاضر بیش از 17 هزار و 719 طرح اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان فعال است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.