قدس آنلاین/ نیشابور- خبرنگار قدس: همزمان با ایام هفته بزرگداشت مقام زن و مادر نخستین پارلمان مشورتی زنان کشور در محل سالن شهید عابد فرمانداری نیشابور آغاز به کار کرد.

افتتاح نخستین پارلمان مشورتی زنان کشور در نیشابور

معاون استاندار نیشابور در آیین افتتاحیه با اشاره به حضور بانوان فرهیخته نیشابور از همه مراکز علمی، سیاسی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در این پارلمان گفت: این پارلمان پایلوتی برای گسترش فعالیت‌ها و حضور پررنگ بانوان در عرصه‌های مختلف برای نخستین بار در کشور است.
غلامحسین مظفری با اشاره به ظرفیت 50 درصدی تأثیرگذاری بانوان در تمام سطوح در اجتماع، ابراز امیدواری کرد، سال‌های آینده از حوزه مدیریتی و اجرایی بانوان با بیشترین ظرفیت در شهرستان استفاده شود.
 در ادامه این نشست با تشکیل هیأت رئیسه پنج نفره این پارلمان، خانم‌ها مطهره سخاوتی، دکتر ربابه حسینی، دکتر زکیه رشید آبادی، مهندس سکینه چنبری و ابراهیمی دلار به عنوان اعضای اصلی و خانمها رجائی، سودابه جعفری، آسیه کتابی و مریم محروقی به عنوان اعضای علی البدل هیأت رئیسه پارلمان انتخاب شدند.
گفتنی است، زهرا فرشته سلجوقی، مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان رضوی که مهمان ویژه نخستین پارلمان مشورتی زنان کشور در نیشابور بود تقدیرنامه ارسالی از سوی علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی را به نمایندگی از وی به غلامحسین مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور اهدا کرد .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.