قدس آنلاین/ جلیل فخرایی : مراسم قدردانی از دست اندركاران استقبال از بهار ۹۵ و تلاش‌ها و خدمات ۶۰ نفر از مدیران شهرداری مشهد و خادمان این طرح برگزار شد.

آمادگی خوبی برای برگزاری «مشهد ۲۰۱۷» وجود دارد

استاندار خراسان رضوی دیروز در این مراسم با اشاره به سال  فاطمی و نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: تحقق این شعار نیازمند همراهی و همكاری بخش خصوصی و مشاركت و تعامل نزدیك مردم با دولت است.
علیرضا رشیدیان افزود: با افزایش هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای ارتقای كارایی، پرهیز از اسراف، جلوگیری از موازی كاری و صرفه جویی در هزینه ها می توان زمینه را برای عملیاتی شدن شعار سال فراهم كرد.
وی با اشاره به اقدام های دولت برای عملیاتی شدن سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: تشكیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رئیس جمهور با هدف بررسی برنامه ها برای تحقق این مهم در سال 95 و نیز در برنامه ششم توسعه یكی از مهم‌ترین فعالیت‌های دولت در این باره است.
استاندار خراسان رضوی همچنین با بیان اینکه در این استان در سال 1394 برای نخستین بار صادرات غیرنفتی نسبت به واردات رشد داشت و تراز تجاری مثبت بود، بر ضرورت تدوین سند اجرایی و عملیاتی اقتصاد مقاومتی در چارچوب سند زیارت با رویكرد مشهد 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام تأكید كرد.
رشیدیان با اشاره به اینکه كمتر از 9 ماه دیگر به سال 2017 میلادی و آغاز عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام برای مشهد باقی مانده است، گفت: آمادگی دستگاه‌ها در ارایه خدمات مناسب به زائران در نوروز امسال بیانگر فراهم بودن فضا و شرایط مناسب برای استقبال از این رخداد بین المللی است.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به كاهش 2/5 درصدی مسافران نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی ریلی و جاده ای افزود: با وجود افزایش اقبال مردم به سفر با خودروهای شخصی با تلاش‌ها و خدمات دستگاه‌های مربوط در این حوزه آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای نوروز امسال نسبت به سال گذشته كاهش خوبی داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.