۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 365446

سخنگوی هیات مدیره باشگاه سایپا از توافق با مجید جلالی برای تمدید قراردادش با تیم فوتبال این باشگاه برای فصل بعد خبر داد.

سرمربی فصل ‌آینده تیم سایپا مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، فیاض زاهد در خلال بازدید از تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان سایپا، گفت: یکی از دلایل بازدید هیات مدیره باشگاه سایپا از تمرینات امروز تیم فوتبال این باشگاه، تبریک سال نو به بازیکنان و کادر فنی بود.

وی در خصوص نشست هیات مدیره باشگاه سایپا و کادر فنی این تیم اظهار داشت: به هر حال بعضی از بازیها مطابق با انتظارات پیش نرفت و از این رو باید در جلسه هیات مدیره و با حضور اعضای کادر فنی، جزئیات این موضوع مورد بررسی قرار می گرفت.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه سایپا ادامه داد: هر چند که برخی از انتظارات در چند بازی اخیر تیم فوتبال سایپا با وجود تلاش تمامی اعضای این تیم برآورده نشد اما در نهایت این نشست با تجدید پیمان با اعضای کادر فنی این تیم به پایان رسید و مقرر شد در راستای ارتقا برند سایپا همچنان از کادر فنی این تیم به صورت همه جانبه حمایت لازم به عمل آید. از این رو تصمیم بر آن شد که با مجید جلالی به عنوان سرمربی این تیم برای یک فصل دیگر تمدید قرارداد کنیم.

زاهد در ادامه تصریح کرد: با قدرت به کادر فنی و اعضای تیم فوتبال بزرگسالان سایپا اعلام کردیم که با تمام توان از مجید جلالی حمایت خواهیم کرد. اختیار تنبیه و پاداش ها و هر گونه تصمیم فنی  به صورت ویژه به این سرمربی سپرده شد تا به برخی از شائبه ها در این خصوص پایان دهیم.

وی که با سایت باشگاه صحبت می‌کرد، تاکید کرد: بیت اله رضایی به عنوان مدیرعامل این شرکت حمایت کامل خود را از مجید جلالی به عمل آورد و بنده به عنوان یکی از اعضای این نشست ها همیشه شاهد دفاع و حمایت های این مدیر از سرمربی تیم بوده ام.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه سایپا افزود: هدف اصلی از برگزاری این نشست پایان دادن به تمام شایعات و شائبه های موجود در این فضاست تا سایپا بتواند در ۳۵ روز باقی مانده از مسابقات لیگ برتر به جایگاهی که در خور شان و نام اوست دست یابد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد:  امیدوارم نارنجی پوشان در دیدار بعدی تیم فوتبال سایپا مقابل تیم ارزشمند صبای قم با ارایه یک دیدار جذاب، نتیجه مناسبی کسب کرده و بتوانند روند رو به رشد خود را مجددا آغاز کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.