قدس آنلاین: استاندار خراسان شمالی از گازرسانی به ۲۵۸ شهر و روستا در سال جدید خبر داد و گفت: با این گازرسانی در مجموع ۷۱۵ روستا و ۲۲ شهر از نعمت گاز بهره مند می شود.

گازرسانی به ۲۵۸ شهر و روستا در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سیدعلی اکبر پرویزی، در دیدار با امام جمعه بجنورد ضمن تبریک سال جدید اظهارداشت: یکی از اقدامات موثر برای سال جاری اجرای اقتصاد مقاومتی است که امیدواریم شاهد تحقق این موضوع باشیم.

وی افزود: تلاش دولت یازدهم برای سال جدید ثبات بازار و برگرداندن وضعیت بازار به دوران قبل از تحریم ها است که خوشبختانه با گذشت مدت کمی از سال جدید دولت اقدامات خوبی از جمله افزایش صادرات روزانه دو میلیون بشکه نفت را انجام داده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته 160 کیلومتر راه روستایی آسفالت شد که امسال این عدد را به 250 کیلومتر خواهیم رساند ضمن اینکه تا پایان دولت یازدهم اکثر راه های روستایی استان آسفالت می شود.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: همچنین تا پایان اردیبهشت ماه نیز سه قطعه از محور بجنورد به جنگل گلستان زیر بار ترافیک می رود.
وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر تا هفته دولت امسال نیز ساختمان های بیمارستان بجنورد و شیروان نیز تکمیل خواهد شد که به لحاظ تخت های بیمارستانی بی نیاز می شویم.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.