قدس آنلاین- تبریز: معاون حمل و نقل شهردار تبریز از تلاش برای عملیاتی کردن طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها در سه ماه اول امسال خبر داد.

کرایه‌های تاکسی‌ها در تبریز الکترونیکی پرداخت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، یعقوب وحیدکیا اظهار داشت: سیاست‌های کلی شهرداری تبریز در زمینه حمل و نقل عمومی، بر مبنای توسعه آن در سال جدید قرار گرفته است و معاونت حمل و نقل نیز، سعی دارد این سیاست‌ها را در تمام واحدهای زیرمجموعه خود، به مرحله عمل برساند.

وی به ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده و استقبال بی‌نظیر رانندگان تاکسی از این طرح اشاره کرد و گفت: 3 هزار و 50 عدد تاکسی فرسوده در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند  که ما نیز تلاش داریم موانع موجود برای تخصیص بودجه را از میان برداشته و در سال جاری، گامی اساسی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی برداریم.

معاون حمل و نقل شهردار تبریز به راه‌اندازی تاکسی‌های VIP در فرودگاه تبریز اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی لازم انجام گرفته تا تعداد این تاکسی‌ها را از 200 دستگاه به 400 دستگاه افزایش داده شود.

وی در مورد اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها اظهار داشت: برای آغاز پرداخت الکترونیکی مشکلی نداریم؛ قرارداد نهایی و مجوزهای قانونی از شورا اخذ شده و ما نیز طبق لایحه مصوب، با پیگیری‌های لازم تلاش داریم سریعاً این طرح را عملیاتی کنیم.

معاون حمل و نقل شهردار تبریز بر تقویت نظارت بر تاکسیرانی تاکید کرد و گفت: نظارت جزء اصول و وظایف اصلی سازمان تاکسیرانی است و بر اساس این وظایف، باید ضعف هایی که در زمینه نظارت وجود دارد، برطرف شود.

وحیدکیا با اشاره به نقش خودروهای مینی‌بوس و ون در سیستم حمل و نقل عمومی تبریز، تاکید کرد: تلاش داریم مینی‌بوس و ون را به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری تبریز اضافه کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.