به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ سرهنگ مهدی شاکری، فرمانده پلیس راه استان همدان با اعلام مطلب فوق افزود:  ساعت ۲۳ شب گذشته، در کیلومتر ۲۵ جاده قدیم ساوه به همدان یک دستگاه خودروی پراید دچار واژگونی شد، که متاسفانه بر اثر این حادثه واژگونی، ۵ نفر سرنشینان خودرو آسیب جدی دیدند یکی از سرنشینان که خانم ۴۵ ساله‌ای بود به خاطر جراحات وارده در بیمارستان فوت  و ۴ نفر دیگر نیز با صدمات شدید در بیمارستان بستری شدند.

واژگونی پراید وکشته ومجروح شدن ۵  سرنشین آن

وی خاطرنشان کرد: این خودرو از استان قم راهی شهرستان رزن بود که به دلیل عدم توجه به جلو در حین رانندگی و خستگی و خواب‌آلودگی راننده خودرو واژگون می‌شود.
سرهنگ شاکری با اشاره به اینکه سرنشین فوت شده از کمربند ایمنی استفاده نکرده است، تاکید کرد: به دلیل نبستن کمربند در حین واژگونی قسمت بالای سر متوفی با سقف برخورد کرده و ضربه مغزی شده است.
وی یادآورشد: سفرهای نوروزی امسال 23 کشته و 142 مجروح بر اثر تصادفات محورهای مواصلاتی استان همدان بر جای گذاشت، که متاسفانه عامل اصلی عمده تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در استان همدان عدم توجه به جلو در حین رانندگی و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.
وی با بیان اینکه 58 درصد تصادفات جاده‌های استان همدان بر اثر واژگونی خودرو بوده است، عنوان کرد: استان همدان 2 برابر میانگین کشوری از بزرگراه و آزادراه برخوردار است اما به تناسب توسعه راه‌ها میزان ایمنی جاده‌ها مورد توجه قرار نگرفته است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.