قدس آنلاین: مدير برنامه‌ريزي و نظارت بر خدمات شهري شهرداری اصفهان اظهار کرد: تولید و فروش پرندگان زینتی، علاقه مندان زیادی دارد که با اضافه شدن این بخش برای اولین بار در کشور به نمایشگاه گل و گیاه اصفهان، زیرگروه های برگزاری این نوع نمایشگاه تکمیل می شود.

پرندگان زینتی، حلقه کامل کننده پنجمین نمایشگاه گل و گیاه اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، مجید عرفان منش اضافه کرد: هم اینک عرصه نمایش و فروش پرندگان زینتی در کشور جنبه غیر رسمی و در بسیاری موارد شکل غیرقانونی به خود گرفته در حالیکه با بها دادن به علاقه بخش زیادی از مردم به بحث پرندگان زینتی و رسمیت دادن به آن از طریق برگزاری نمایشگاه ها می توان از قاچاق پرندگان جلوگیری کرد و معضلات ناشی از آن را کاهش داد.

وی تأکید کرد: همچنین پنجمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، فضای سبز شهری و ماهیان و پرندگان زینتی مباحث اقتصادی مرتبط با موضوع گل و گیاه را دنبال می کند و با دعوت از تولیدکنندگانی که حضور کمتری در عرصه نمایشگاهی داشته اند، به آنان کمک می کند تا ارتباطات خود را توسعه داده و تبادلات لازم میان بخش تولید و فروش را برقرار کنند.

وی خاطرنشان کرد: افراد فعال در حوزه فناوری های نوین شهری که تاکنون ارایه درستی از محصولات و خدمات خود نداشته اند نیز از فرصت حضور در این نمایشگاه بهره مند شده اند.

به گفته وی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه، با کلیه تولیدکنندگان گل و گیاه فعال در عرصه فروش، مکاتبه کرده و از آن ها برای حضور در نمایشگاه در قالب مشارکت کننده و یا بازدیدکننده مؤثر دعوت کرده است. همچنین مجموعه باغ پرندگان اصفهان نیز در بخش پرندگان زینتی حضور فعال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: سازمان پارکها و فضای سبز نیز شرکت های دارای خدمات مرتبط را به حضور در پنجمین نمایشگاه گل و گیاه تشویق کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.