چند روز پیش، نخستین اخبار غیر رسمی در خصوص جزییات گوشی هوشمند HTC ۱۰ منتشر شد. به تازگی، جزییات جدیدی در خصوص باتری این گوشی هوشمند، لو رفت.

HTC ۱۰، کسی را دست نمی اندازد!

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از techradar، به تازگی جزییات جدیدی در خصوص باتری گوشی هوشمند جدید HTC 10 منتشر شده که خبر از عمر باتری آن می دهد.

براساس اخبار غیر رسمی منتشر شده در چند روز اخیر، باتری گوشی هوشمند جدید HTC 10، بسیار قوی تر از آن چیزی است که تصور می شد.

براساس گزارشات منتشر شده، این گوشی هوشمند دارای باتری بسیار فعالی خواهد بود و گوشی هوشمند را تا ساعت های طولانی به طور دیوانه وار فعال نگه خواهد داشت.

میزان ساعات مفید باتری این گوشی هوشمند بین 12 تا 14 ساعت می باشد، این در حالی است که یک روز کاری عادی حدود 8 ساعت است.

البته این اخبار غیر رسمی در خصوص گوشی هوشمند HTC 10، در یک توییت منتشر شده است و مانند سایر شایعاتی است که در خصوص گوشی های هوشمند پیش از عرضه ی آن های منتشر می شود.

شایعات پیش از عرضه ی گوشی های هوشمند باعث می شود که سایر کمپانی های تولید کننده ی گوشی های هوشمند نیز برای تولیدات جدید خود به تکاپو بیافتند.

شایعات جدید در خصوص گوشی هوشمند  HTC 10 که در چند هفته ی اخیر منتشر شده است نیز کمی نامتعارف و تعجب آور به نظر می رسد، اما در روز 12 آوریل بالاخره معلوم خواهد شد که این شایعات تا چه اندازه حقیقت داشته اند.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.