قدس آنلاین/ سینا حسینی : زمزمه‌های غیر رسمی چند هفته اخیر مبنی بر فروش امتیاز یکی از قدیمی ترین باشگاه‌های فوتسال مشهد، حالا جدی‌تر از قبل مطرح می‌شود تا پس از سقوط تیم فوتسال فردوسی مشهد از رقابت‌های لیگ برتر، شاهد فروش امتیاز تیم فوتسال فرش آرا مشهد نیز باشیم.

آیا فرش آرا در لیگ برتر به میدان می‌رود؟

هرچند هنوز مالک این باشگاه به صورت رسمی خبر واگذاری امتیاز این باشگاه لیگ برتری را تأیید نکرده است، اما از گوشه و کنار خبر می‌رسد مدیران این باشگاه خصوصی در اندیشه واگذاری امتیاز باشگاه به سر می‌برند تا شاید به این ترتیب از انجام هزینه‌های سرسام آور تیمداری در لیگ فوتسال رهایی پیدا کنند.
البته برخی مقاومت‌ها از داخل مجموعه استان برای منصرف ساختن مسؤولان ارشد این مجموعه وجود دارد، ولی هزینه‌های سنگین تیمداری، مدیران آن را به ستوه آورده است، به همین لحاظ گفته می‌شود، مدیران ارشد این مجموعه شرط اصلی ادامه تیمداری در لیگ برتر را حضور یک اسپانسر قوی و کارآمد ذکر کرده و بر این باورند که اگر این اتفاق روی ندهد، همان بهتر که امتیاز فرش آرا به مجموعه دیگری واگذار شود تا این مجموعه صنعتی و اقتصادی بیش از این مجبور به تأمین هزینه‌های نماینده لیگ برتر فوتسال خراسان نشود.
همزمان با طرح این موضوع، برخی فعالان در حوزه فوتسال مدعی شدند که مالک باشگاه فرش آرا موافق تیمداری در فوتسال است، اما برخی مقاومت‌ها از سوی هیأت مدیره کارخانه باعث شد ماجرای کناره گیری از ادامه تیمداری مطرح شود، با این وجود هنوز تصمیم قطعی در این باره از سوی مالک باشگاه اخذ نشده است.
برای اطلاع از اصل ماجرا با مرتضایی، مالک باشگاه فرش آرا تماس گرفتیم تا در جریان ریز ماجرا قرار بگیرم، اما وی اظهارنظر در این خصوص را به زمان دیگری موکول کرد تا ابهامات در این خصوص افزایش یابد و این بیم و امید برای هواداران فوتسال خراسان به وجود آید که آیا مسؤولان باشگاه فرش آرا به ادامه تیمداری در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال رضایت خواهند داد یا اینکه این تیم به مجموعه دیگری واگذار خواهد شد.
به نظر می‌رسد در برهه کنونی مدیران اداره کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال خراسان رضوی باید وارد عمل شوند تا مشکلات و موانع موجود برای ادامه تیمداری باشگاه فرش آرا به صورت جدی برطرف شود، در غیر این صورت تنها سهمیه خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال نیز از چرخه تیم‌های حاضر در فصل آینده خارج خواهد شد و یک لطمه جدی به ورزش حرفه ای استان وارد می‌شود. کارشناسان و صاحب‌نظران اعتقاد دارند، اگر مدیران ورزش استان پیگیری‌های لازم برای ادامه فعالیت مجموعه فرش آرا را در مقطع کنونی در دستور کار خود قرار دهند، می‌توان با رایزنی‌های مدیریتی همچنان شاهد ادامه فعالیت این باشگاه در حوزه لیگ برتر بود، در غیر این صورت این باشگاه نیز به سرنوشت باشگاه سقوط کرده فردوسی گرفتار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.