قدس آنلاین - ایلام: رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: هر دو حوزه انتخابیه استان ایلام برای برگزاری مرحله دوم انتخابات آمادگی دارند.

ایلام آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حسین کلانتری با بیان اینکه در هفتم اسفند ماه سال 1394 انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت 75 درصدی مردم با شور و شکوه برگزار شد، اظهارداشت: در این انتخابات هیچ یک از کاندیداهای رأی لازم را برای ورود مستقیم به مجلس شورای اسلامی اخذ نکردند و انتخابات در هر دو حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه ایلام، چرداول، سیروان، مهران، ایوان و ملکشاهی سلام امینی با 39 هزار و 363 رای، سارا فلاحی با 38 هزار و 556 رای، جلال میرزایی با 36 هزار و 470 رای و لطیف صادقی با 31 هزار و 384 رای به دور دوم راه یافتند، افزود: در حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره نیز شادمهر کاظم‌زاده با 25 هزار و 523 رای و علی محمد احمدی (نماینده کنونی مجلس) با 22 هزار و 749 رای به دور دوم راه یافتند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام به لزوم هرچه باشکوه تر انتخابات مرحله دوم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برای برگزاری انتخابات در مرحله دوم استان ایلام مانند هفتم اسفندماه در آمادگی کامل قرار دارد و تمامی تدابیر لازم نیز برای این مرحله اتخاذ می‌شود.

گفتنی است انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی، 10 اردیبهشت ماه سال جاری در حوزه های انتخابیه ایلام و دهلران برای انتخاب نمایندگان استان در مجلس دهم برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.