قدس آنلاین: مدیرعامل صنایع سنگ دیاکوگفت: با توجه به اینکه در حال حاضر محصولات خارجی با کیفیتی کمتر و قیمتی چند برابرمشابه داخلی وارد کشور می شوند ، مردم ما می توانند با خرید محصولات داخلی به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

مردم با خرید محصولات داخلی به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، فرخ پاسدار در گفتگو با خبرنگار ما افزود: محصولات داخلی با کیفیتی بسیار بالا تولید می شود وبا قیمت هایی بسیار مناسب نیز به بازار عرضه می گردد.

وی با اشاره به تولیدات صنایع سنگ دیاکو در اصفهان بیان کرد: سنگ های مصنوعی موجود در بازار دو نوع هستند یک نوع از آن سنگ های رزینی پایه پلی استر که به نام "کورین" معروف است و نوع دیگر سنگ های پایه سیمی که به وسیله ی رزین های آلمانی و روسی تهیه می شود.

مدیرعامل صنایع سنگ دیاکو ادامه داد: وزن این سنگ ها حدود 1800 کیلوگرم بر متر مکعب مقاومت فشاری بسته به دانه بندی بین 600 تا 1200 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و مقاومت حرارتی بین 50 تا 150 درجه می باشد.

وی افزود: سنگ های مصنوعی از نظر رنگ دارای دسته بندی های مختلف بوده است که شامل : درون ملاتی (کل جسم دارای یک رنگ می باشد) ، رنگ های پاششی (خمیر سنگ دارای یک رنگ لیکن لایه ی رویی سنگ به وسیله ی پتینه کاری دارای طیف رنگ می باشد) ، هستند و پوشش استفاده شده بر روی این سنگ ها ترکیبی از سیمان و شن، رنگ بایر آلمان، چسب مخصوص ، رزین مستحکم کننده و کیلر است که همه ی این مواد پایه ی آب ، سازگار با محیط و مقاوم در مقابل عوامل جوی و دارای رنگ ثابت  می باشد.

پاسدار خاطرنشان کرد: قالبسازی این نوع رنگ ها توسط  سیلیکون های ویژه با مدلسازی اولیه توسط دستگاههای سی.ان.سی یا توسط استادان منبت کاری تولید و به صورت انبوه جهت تولید سنگ مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه صنایع سنگ دیاکو در آینده ای نزدیک در صدد صادرات محصولات خود به کشورهای عراق، دبی و عمان است ، به میزان اشتغالزایی این شرکت اشاره کرد و گفت: به ازای تولید هر 5 مترمربع سنگ در عملیات تولید ،رنگ آمیزی و بسته بندی نیازمند حضور یک کارگر فنی در محیط کار هستیم و در حال حاضر 15 نفر بر اساس نیاز فعلی در این شرکت مشغول به کار هستند.

مدیرعامل صنایع سنگ دیاکو در خصوص مزایای سنگ مصنوعی نسبت به سنگ های طبیعی ، یادآور شد: سبک تر بودن ، منظم تر بودن، سه بعدی بودن ، رنگ آمیزی متنوع، شیک و جذاب بودن، عدم وجود نقاط شکستگی به خاطر لایه های رسوبی سنگ طبیعی ، حکمی بودن سنگ به دلیل ابعاد یکسان، اجرای سریعتر هنگام نصب ، کاهش هزینه نصب ، ماندگاری بیشتر، امکان نصب اسکوپ همزمان با تولید ، از ویژگی ها و مزیت های بارز سنگ های مصنوعی نسبت به سنگ های طبیعی است.

وی اظهارکرد: با توجه به تنوع محصولات در قسمت های نما ، کف ، قرنیز، پله و تعبیه،  ابزارهای مورد نیاز مانند گلویی ، شیارو آب چکان، هزینه های بعدی نصب سنگ بسیار کاهش می یابد.

پاسدار تاکید کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر محصولات خارجی با کیفیتی کمتر و قیمتی چند برابرمشابه داخلی وارد کشور می شوند ، مردم ما می توانند با خرید محصولات داخلی به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.