۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 366516

رئيس اتاق اصناف مشهد از طرح ۱۸ شكايت از هتل هاي اين شهر در ايام نوروز خبر داد.

۱۸ شكايت از هتل ‌هاي مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمود بنانژاد به ايرنا گفت: بيشتر اين شكايات در زمينه گرانفروشي و عدم ارائه خدمات مناسب بوده است.
وي افزود: تعداد اخطاريه هاي صادر شده براي هتل ها در ايام نوروز براي اصلاح وضعيت و بهبود خدمات نيز 25 مورد بوده است.
وي اظهار كرد: طرح ويژه بازرسي از هتل هاي مشهد ويژه ايام نوروز از 29 اسفند ماه پارسال تا 12 فروردين ماه جاري اجرا شد.
بنانژاد گفت: در دور اول بازرسي از هتل هاي مشهد از 22 تا 28 اسفند ماه پارسال نيز 190 مورد بازرسي انجام شد.
وي افزود: يك تيم بازرسي متشكل از 25 نفر ماموريت بازرسي از هتل هاي مشهد را بر عهده داشتند.
وي اظهار كرد: 90 درصد هتلهاي خراسان رضوي در مشهد بوده و از مجموع 198 هتل اين استان هشت هتل پنج ستاره در مشهد فعاليت دارند.
از 25 اسفند پارسال تا 12 فروردين امسال 10 ميليون و 209 هزار و 692 مسافر وارد استان خراسان رضوي شدند كه از اين تعداد شش ميليون و 662 هزار و 131 نفر مسافران مشهد الرضا (ع) بودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.