به گزارش قدس آنلاین، محمود بنانژاد به ايرنا گفت: بيشتر اين شكايات در زمينه گرانفروشي و عدم ارائه خدمات مناسب بوده است.
وي افزود: تعداد اخطاريه هاي صادر شده براي هتل ها در ايام نوروز براي اصلاح وضعيت و بهبود خدمات نيز 25 مورد بوده است.
وي اظهار كرد: طرح ويژه بازرسي از هتل هاي مشهد ويژه ايام نوروز از 29 اسفند ماه پارسال تا 12 فروردين ماه جاري اجرا شد.
بنانژاد گفت: در دور اول بازرسي از هتل هاي مشهد از 22 تا 28 اسفند ماه پارسال نيز 190 مورد بازرسي انجام شد.
وي افزود: يك تيم بازرسي متشكل از 25 نفر ماموريت بازرسي از هتل هاي مشهد را بر عهده داشتند.
وي اظهار كرد: 90 درصد هتلهاي خراسان رضوي در مشهد بوده و از مجموع 198 هتل اين استان هشت هتل پنج ستاره در مشهد فعاليت دارند.
از 25 اسفند پارسال تا 12 فروردين امسال 10 ميليون و 209 هزار و 692 مسافر وارد استان خراسان رضوي شدند كه از اين تعداد شش ميليون و 662 هزار و 131 نفر مسافران مشهد الرضا (ع) بودند.
۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 366516
رئيس اتاق اصناف مشهد از طرح ۱۸ شكايت از هتل هاي اين شهر در ايام نوروز خبر داد.
نظر شما