۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 366809

بهترین بازیکن فوتبال جهان رکورد منفی تازه ای را برای خود از سال ۲۰۱۱ بر جای گذاشته است.

طلسمی که لیونل مسی را گرفتار کرده است

به گزارش قدس آنلاین، در شرایطی که بارسلونا این روزها در لیگ برای پیدا کردن فرم مطلوب خود در تقلاست آنها شنبه شب در برابر رئال سوسیداد دومین شکست پیاپی خود در لیگ را متحمل شدند. در این بین ستاره آرژانتینی تیم ضعیف ترین فرم گلزنی خود از سال ۲۰۱۱ را تجربه می کند. او  ۳۶۲ دقیقه است که در هیچ رقابتی گلزنی نکرده است و این از آوریل و می سال ۲۰۱۱ تا به حال بدترین عملکرد او بوده است.

مسی در حال حاضر و در مجموع برای تیم ملی و بارسلونا ۴۹۹ گل به ثمر رسانده است و مدتی است که در انتظار به ثمر رسانده گل شماره ۵۰۰ خود است. بعد از عدم گلزنی در تساوی ۲ بر ۲ برابر ویارئال قبل از بازی های ملی، این رئال مادرید بود که به پنج بار برنده توپ طلا اجازه گلزنی نداد. او در بازی برابر سوسیداد هم در گلزنی ناموفق بود. در این بین هم او در پیروزی ۲ بر یک تیمش در برابر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتوانست دروازه را باز کند.

افت مسی در فرم همزمان شده است با افت تیم بارسلونا در رقابت های لیگ و این کمک کرده است تا تیم های مادریدی بتوانند فاصله خود را در صدر جدول با بارسلونا کاهش دهند. بارسلونا در حال حاضر به ترتیب با ۳ و ۴ امتیاز اختلاف با اتلتیکو مادرید و رئال مادرید صدرنشین لیگ اسپانیا است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.