۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
کد خبر: 366824

همه حرف کروبی اين است كه "ما را هم ببينيد!" و احتمالا به عنوان موجودي مفرح، در ميانه اين همه گرفتاري، اندكي ديدن او، عيب و ايرادي هم نداشته باشد.

با محاكمه علني کروبی موافقم!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق، مهدی محمدی در کانال شخصی اش با استقبال از نامه مهدی کروبی خطاب به روحانی نوشت: مهدي كروبي كه اكنون در باغي در جماران محصور است، نامه اي به آقاي روحاني نوشته و در آن خواستار محاكمه علني شده است.
متن، در واقع يك التماس نامه، و همه حرفش اين است كه "ما را هم ببينيد!" و احتمالا به عنوان موجودي مفرح، در ميانه اين همه گرفتاري، اندكي ديدن او، عيب و ايرادي هم نداشته باشد. منتها اين امر ممكن است خطراتي هم براي جناب ايشان ايجاد كند. مثلا حين نظاره چهره رعناي جناب شيخ ممكن است خلايق ناگهان به ياد بياورند كه ايشان در انتخابات ٨٨ حتي از "آراء باطله" هم كمتر راي آورد! يا حتي ممكن است اين را هم به خاطر بياورند كه او بعد از انتخابات ٨٨ محصور نشد بلكه قريب به دو سال بعد، در ٢٦ بهمن ٨٩، زماني گرفتار شد كه به تحريك كساني كه بعدها داعش را خلق كردند، قصد داشت يك نسخه ايراني از داعش ايجاد كند. 
من البته با ايده محاكمه علني موافقم. هم فرصتي خواهد بود براي ستانده شدن داغ دل ميليون ها مرد و زن مظلوم ايراني كه توهمات ماليخوليايي يك مشت جنايتكار در سال ٨٨ آتش در زندگي آنها افكند؛ و هم صحنه اي براي خلق كمدي هاي بي نظير، ناشي از مهارت شگرف ايشان در ارائه استدلال هاي پيچيده و مبهوت ساختن افكار عمومي!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدمحمد IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    نویسنده نامحترم! به قول امام حسین اگر دین نداری آزاده باش وقتی نوشته شما و امثال شما را می خوانم یاد آن قسمت از تاریخ بیهقی می افتم که می گوید: "مشتی رند را سیم دادند تا حسنک را سنگ زنند و مرد خود خبه شده بود."