مدیر اجرایی مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت خراسان رضوی گفت: دوره ایده‌پروری نمادهای شهر زیارتی مشهد با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت فرهنگی شهرداری مشهد انجام می‌شود و مدیریت این دوره به عهده پارک علم و فناوری است.

دوره ایده‌پروری نمادهای شهر زیارتی مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، امیر دایی صراف صبح امروز در نشستی خبری با خبرنگاران، گفت: ماموریت‌های مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت در حوزه نرم است و اعتبارات برای ایده و طرح‌ها نمادهای شهری پس از پذیرش طرح  مشخص می‌شود.
وی یکی از نیازهای مشهد را" نمادهای شهر مشهد" است، بیان کرد: مرکز رشد پارک علم و فناوری از ایده‌هایی که قابلیت عملیاتی شدن را داشته باشد جذب می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند تا 3 اردیبهشت ماه از طریق آدرس www.cpti.ir در این دوره ثبت نام کنند.
مدیر اجرایی مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت خراسان رضوی اظهار داشت: معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در برگزاری این دوره مشارکت مالی دارد.
دایی صراف تصریح کرد: دوره ایده‌پروری نمادهای شهر زیارتی مشهد با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت فرهنگی شهرداری مشهد انجام می‌شود و مدیریت این دوره به عهده پارک علم و فناوری است.
وی تأکید کرد: برای توانمندسازی هر ایده 6 تا 9 ماه نیاز است تا به ایده کسب و کار تبدیل شود و پس از این مرحله به مرحله رشد تبدیل می‌شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.