معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ۳ ویژه برنامه‎‌ به مناسبت فرارسیدن سوم ماه رجب سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام هادی(ع) در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

ویژه‌ برنامه‌های شهادت امام هادی(ع) در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: ویژه برنامههای فرارسیدن سوم ماه رجب سالروز شهادت مظلومانه جد بزرگوار امام زمان(عج)، دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی‌النقی(ع) در سه نوبت در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم شب شهادت و شام غریبان امام هادی(ع) امشب و فردا شب از ساعت 20 تا 22 برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام محمد جمالی پیرامون موضوع سنت و سیره امام هادی(ع) به ایراد سخن می‌پردازد.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه سالروز شهادت مظلومانه امام هادی(ع) هم از ساعت 11 تا 13:15 روز دوشنبه بیست و سوم فروردین ماه برگزار می‌گردد و آیتالله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد پیرامون موضوع سبک زندگی امام هادی(ع) به ایراد سخن می‌پردازد.
حسینی تصریح کرد: مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماهرخسار، سیدمصطفی حسینی و کاظم ذوقیان به عزاداری  در مدح این امام همام می‌پردازند.
وی تأکید کرد: احادیث و آثار بسیاری از امام هادی(ع) به دست شیعیان و پیروان ایشان رسیده و از زیارت جامعه کبیره ایشان که در مفاتیح الجنان آمده می‌توان به عنوان یکی از شاخص‌ترین‌ها نام برد.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: این مراسم‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و ارادتمندان به ائمه اطهار(ع) و به ویژه امام هادی(ع) می‌توانند با شرکت در این مراسم‌ها ضمن عرض تسلیت به پیشگاه امام رضا(ع) به مناسبت این غم عظمی، الگوهای تربیتی، شخصیتی، علمی و اخلاقی دهمین پیشوای شیعیان را که در میان ائمه اطهار(ع) به هادی و راهنما مشهور بودند را برگزیده و این ویژگی‌های برتر در زندگی خودشان عملی نمایند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.