نخستین جلسه تربیت مربی استانی با حضور ۱۱۸ نفر از مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم از چهار شهرستان خراسان رضوی در دانشکده علوم قرآنی مشهد برگزار شد.

اولین جلسه تربیت مربی استانی مربیان طرح ملی حفظ، ازچهار شهرستان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با هدف ارتقاء مهارت های مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم و به منظور توجیه برنامه های کمیته طرح حفظ مسابقات قرآن کریم در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اولین جلسه تربیت مربی استانی مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم برگزار شد.
بنا بر این گزارش  در این جلسه که در محل دانشکده علوم قرآنی مشهد برگزاز شد 118 نفر از مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم از چهار شهرستان مشهد، طرقبه شاندیز، سرخس و فریمان از حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی رجبی حافظ بین المللی قرآن کریم مستفیض شدند.
این گزارش می افزاید در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین رجبی به بیان شیوه های موثر در تدریس، نحوه کلاسداری و مباحث آموزشی  و قرآنی پرداخت و تجربیات خود در سالهای تدریس را در اختیار مربیان قرار داد.
این جلسه آموزشی و توجیهی طی چهار ساعت در دو گروه 58 و 60 نفره ازمربیان طرح حفظ قرآن  شهرستانهای سرخس، فریمان، طرقبه شاندیز و مشهد برگزار شد و هر گروه با حضور به مدت دو ساعت در این جلسه ازمباحث آموزشی استاد رجبی بهره مند شدند.
گفتنی است پس از جلسه تدریس استاد رجبی مربیان نیز سوالات خود را در خصوص موضوعات آموزشی و همچنین مسابقات قرآن بیان کرده و پاسخ خود را دریافت کردند.
یادآور می شود با توجه به اینکه یکی از کمیته های مسابقات قرآن کریم کمیته حفظ می باشد در پایان جلسه فرم ثبت نام در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن بین مربیان حاضر در جلسه توزیع شد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.