۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
کد خبر: 367869

رونمایی از HTC ۱۰ و ویژگی های جالب آن، رویدادی برنامه ریزی شده بود و پیش از این، در خصوص ویژگی های آن پیش بینی هایی صورت گرفته بود.

چرا HTC ۱۰ دارای امکان شارژ بی سیم نیست؟

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از techtimes، پیش بینی هایی که پیش از رونمایی HTC 10 عنوان شده بود، این امیدواری را می داد که گوشی هوشمند جدید HTC همراه با امکان شارژ بی سیم رونمایی شود، اما متاسفانه این امکان برای گوشی هوشمند پیشرفته و جدید این کمپانی فرآهم نشده است.

مدیر بازاریابی جهانی کمپانی HTC در خصوص عدم وجود امکان شارژ بی سیم در گوشی هوشمند جدید این کمپانی عنوان کرد: گوشی جدید ما با بدنه ی تمام فلز خود، دارای قابلیت نگه داری شارژ با مدت زمان مناسب می باشد و هر چند که کمپانی می توانست امکان شارژ بی سیم را برای گوشی هوشمند جدید خود فرآهم کند، اما ترجیح داد که امکان شارژ سریع را برای آن ایجاد کند.

هر چند که برخی از خبرها نشان می دهد که ممکن است بدنه ی فلزی این گوشی هوشمند مانع سیگنال های شارژ بی سیم باشد و به همین دلیل این امکان برای گوشی هوشمند جدید HTC 10 فرآهم نشده است.

در عوض، فناوری شارژ سریع ایجاد شده در گوشی هوشمند HTC 10 جایگزین شارژ بی سیم خواهد بود و باعث نادیده شدن کمبود این ویژگی خواهد شد.

همچنین HTC وعده داده است که هر زمان تکنولوژی شارژ بی سیم به اندازه ی کافی سرعت داشت، آن گاه از این تکنولوژی در گوشی های هوشمند خود استفاده خواهد کرد.

ایجاد امکان شارژ بی سیم در HTC 10 ممکن بود باعث به هم خوردن طراحی بدنه ی این گوشی هوشمند شود و آن را ضخیم تر کند.

هر چند که پیش از این ها، کمپانی سامسونگ از تکنولوژی استاندارد شارژ بی سیم در گوشی های گلکسی دو سال گذشته ی خود استفاده و ادعا کرده است که این روش سریع تر از شارژ سیمی می باشد، اما HTC این ادعا را قبول نداشته است.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.