۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 368504

رئیس جمهور ترکیه از رئیس حزب جمهوریت خلق این کشور به دلیل اتهاماتی که به وی و خانواده‌اش زده است، شکایت کرد.

شکایت اردوغان از رئیس حزب سی اچ پی ترکیه

 به گزارش قدس آنلاین به نقل ازخبرگزاری مشرق،به نقل از پایگاه اینترنتی تلویزیون تی آر تی ترکیه؛ رئیس جمهور ترکیه از رئیس حزب جمهوریت خلق ( سی اچ پی ) که در روزهای اخیر به شدت از وی و خانواده اش انتقاد و آنان را متهم به فساد مالی کرده است، به دادگاه شکایت کرد.

"حسین آیدین،" وکیل "رجب طیب اردوغان،" رئیس جمهور ترکیه، روز گذشته دادخواستی را که در آن علیه "کمال قلیچدار اوغلو،" رئیس حزب اصلی مخالف دولت، اعلام جرم شده، به دادستانی آنکارا تحویل داد.

اردوغان ،‌ قلیچدار اوغلو را متهم کرد که 7 آوریل (19 فروردین) در بازدید از اتحادیه پزشکان ترکیه در سخنانی به وی توهین کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کشورهای اسلامی با رهبری عربسان سعودی درمدت 6 سال تروریست وسلاح به تروریست ها می فرستد. IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    نماینده ترکیه در سازمان ملل:داعش تهدیدی علیه امنیت ملی ماست داعش با شرفترازاین سران نجس وحشی کشورترکیه هستن. تروریسم ضد تروریست. جنایتکارشماره یک ضد جنایتکاردرجه یک. این درحالی است ملک مسلمان نجس وحشی و رجب طیب اردوغان نجس وحشی یکی ازحامیان اصلی تمام درمنطقه خاورمیانه و... است. سران نجس وحشی کشورترکیه درمدت 6 سال حامی اصلی تروریسم وجنگ درمنطقه هستند. کشورهای اسلامی با رهبری عربسان سعودی درمدت 6 سال تروریست وسلاح به تروریست ها می فرستد. کشورهای اسلامی عامل اصلی جنگ درمنطقه خاورمیانه هستند.
  • که حرف دل مظلومان ومسلمانان IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    وقتی حامیان تروریستها مانند آمریکا وعربستان سعودی وترکیه وقطر واردن واسرائیل درمدت 6 سال در سوریه به نوزاد شیرخوار هم رحم نمی .کنند که حرف دل مظلومان ومسلمانان
  • که حرف دل مظلومان و مسلمانان IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    سران کشورهای اسلامی درمدت 6 سال است بیشتر از آن که با تروریستها مبارزه کنند با آنها همکاری می کنند.که حرف دل مظلومان و مسلمانان