مدیر‌کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها باید در زمینه قرآن کریم گام بردارند، گفت: همه مسئولان مکلف هستند در جهت توسعه قرآن کریم تلاش کنند.

  همه دستگاه‌ها باید در زمینه قرآن کریم گام بردارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، اصغر امیر‌نیا - مدیر‌کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی -، 26 فروردین ماه در آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: استان کردستان یکی از هشت استان برتر کشور بود که به جهت دارا بودن ظرفیت‌ها و پتانسل‌های خوب قرآنی برای برگزاری هفته قرآن و عترت انتخاب شد.

وی افزود: خوشبختانه در ایران اسلامی برادران شیعه و سنی در کنار یکدیگر برای تعالی قرآن کریم در جامعه تلاش می‌کنند که این مسئله باعث ناکامی و مایوس شدن دشمنان شده است.

مدیر‌کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ در ادامه سخنان خود به اهداف برگزاری هفته قرآن و عترت اشاره و عنوان کرد: شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان‌ها در زمینه قرآنی یکی از اهداف برگزاری این هفته بود تا در آینده در راستای تقویت این ظرفیت‌ها تلاش شود.

وی ادامه داد: همچنین ادای دیَن همه اقشار جامعه اعم از هنرمندان، صنعتگران و ... به قرآن کریم یکی دیگر از اهداف بود تا هر قشری تخصص خود را به اثری در زمینه قرآنی تبدیل کند.

امیرنیا در ادامه با تاکید بر اینکه اعتلای فرهنگ قرآنی هدف همه ماست، بیان کرد: جنبه تقریبی یکی دیگر از اهداف برگزاری این هفته بود زیرا ما دارای اشتراکی هستیم که می‌توانیم روی آنها تاکید کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.