به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ سیدناصر محمودی، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان که در شورای برنامه‌ریزی و توسعه همدان سخن می گفت با اعلام اینکه در مجموعه اداره کل اقتصاد و دارایی در بحث ذی‌حسابان اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: در این اداره، کارگروه مالی و پولی را تشکیل داده و کارگروه امور بانکی و بیمه نیز تشکیل شده است.

سهمیه ابلاغی وصول مالیات برای سال ۹۴ ؛ ۴۹۰ میلیارد تومان بود!

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با هدفمندی یارانه‌ها اقداماتی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در سال 94 سهمیه ابلاغی استان همدان 490 میلیارد تومان بود.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان گفت: در سال 94  سهمیه ابلاغی استان 490 میلیارد تومان بوده که وصولی آن تا پایان اسفند سال گذشته 414 میلیارد تومان شده است.
وی با بیان اینکه 87 درصد وصولی‌ها مربوط به مالیات است، افزود: سهمیه ابلاغی برای درآمد مالیاتی 433 میلیارد تومان بود که 348 میلیارد تومان وصول شد.
محمودی ادامه داد: وصول درآمد مالیاتی 20 درصد عدم تحقق داشته و 16 درصد نسبت به سال 93 افزایش نشان می‌دهد.
وی گفت: درآمد حاصل از انحصارات مالکیت دولتی 30 میلیون تومان بوده که 14 میلیون تومان وصول شده و 53 درصد عدم تحقق داشته است.
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان با تأکید بر اینکه درآمد حاصل از وصول خدمات و فروش کالا 20 میلیون تومان بوده که وصولی آن 23 میلیون تومان است، ادامه داد: درآمد حاصل از فروش کالا و خدمات 14 درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به اینکه سهمیه استان برای درآمد حاصل از جرائم و خسارت 33 میلیارد تومان بوده که تا پایان سال گذشته 42 میلیارد تومان درآمد ایجاد شده است، بیان کرد: درآمد حاصل از جرائم و خسارات در استان 26 درصد افزایش داشته است.


 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.