قدس آنلاین/ سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: ما لابی بلد نیستیم و هیچ‌کس از تیم ما دفاع نمی‌کند.

اعتراض شدید سرمربی سیاه جامگان به اتفاقات پشت پرده فوتبال

فرهاد کاظمی، سرمربی تیم سیاه‌جامگان در نشست خبری اظهارداشت: چه بگویم؟ هفته گذشته چهار پنالتی ما را نگرفتند و بارها گفتم که کمیته داوران، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حواسشان به داوری باشد، ما لابی بلد نیستیم، امروز بازی ما را ساعت 19 انداختند که نماینده یوفا آمده است. تیم همرده ما شنبه بازی دارد.
وی ادامه داد: ما از صبا و راه‌آهن شکایت کرده‌ایم، اما این شکایت‌ها پیگیری نمی‌شود، دست‌کم سازمان لیگ شهامت داشته باشد و بگوید اشتباه کرده‌ایم، ما هم می‌گوییم از حق خود گذشتیم. راجع به بازی چه بگویم؟ در فوتبال ایران همه چیز لابی بازی است. امروز و فردا می‌فهمید که من در هفت سال گذشته چه حرف‌هایی زده‌ام. هفت سال با من چه کردند و من را زیر زمین نگه داشتند. فوتبال ما همین است.
وی تصریح کرد: ما به فدراسیون و سازمان لیگ نامه دادیم که مراقب داوری‌ها باشید. من در مورد بحث فنی چه حرفی بزنم؟ به داور امروز کاری ندارم، رضا عادل جوان است، اما هفته گذشته شاهین حاج بابایی چهار پنالتی ما را نگرفت، کارشناسان که نمی‌گویند، دست‌کم شما بنویسید. در بازی بارسا و اتلتیکو پنالتی بود، فاصله آن پنالتی 10 سانت بود، اما در بازی هفته گذشته‌مان، مدافع تمرین دروازه‌بانی کرد و شیرجه زد و پنالتی را نگرفتند، گفتند، دروازه‌بانی هم جزیی از بازی است. حق ما چه می‌شود؟ داور وقتی اشتباه می‌کند، به یک استان ضربه می‌زند. من اگر اشتباه کنم، فقط در مورد ارنج خودم اشتباه کرده‌ام، به تأیید کارشناسان، پنالتی ما گرفته نمی‌شود، ولی با همه این شرایط من می‌گویم سیاه‌جامگان 100 درصد در لیگ برتر می‌ماند.
کاظمی با اشاره به اشتباه‌های داوری علیه تیم خودش گفت: سه امتیاز در بازی با صبا و دو امتیاز در بازی با راه‌آهن از دست دادیم. اگر اشتباه‌های داوری نبود، شاید اکنون 38 امتیاز داشتیم و سیاه‌جامگان روی کاغذ شانس قهرمانی بود. هیچ‌کس نیست که به داد فوتبال برسد. وی افزود: سه هفته است که به من می‌گویند، استقلال و پرسپولیس چه می‌شود. تیم من خودش بازی دارد. استقلال و پرسپولیس هم یک بازی است و بازی ما هم یک بازی است. این بازی‌ها را در می‌آورند تا پشت سنگر قایم شوند و کارهایشان را انجام دهند. این‌ها سناریو و بازی است. سازمان لیگ اشتباه کرد که کارت فرید کریمی را صادر کرده، دست‌کم شهامت داشته باشد و بگوید که اشتباه کرده است.
سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان تصریح کرد: ما زور نداریم، ما در فدراسیون فوتبال زور نداریم. هفت سال خیلی کارها با من کردند. اکنون خدا را شکر که دست همه‌شان رو شده است، مدام به من می‌گویند، تیم در لیگ می‌ماند؟ بهتر است نمایندگان استان از سهمیه استان دفاع کنند، از حق استان دفاع کنند. با برنامه 90 هدایت ممبینی را به عنوان کارشناس می‌آورند که راجع به داور خوزستانی صحبت کند، آن هم سهوی یا به دلیل ناآگاهی می‌گوید، صحنه پنالتی نبوده است. من در مورد بازی چه بگویم؟
به گزارش فارس، فرهاد کاظمی قبل از ورود به نشست هم با خبرنگاران درد و دل کرد و گفت: ما نماینده نداریم، اوت دستی ما را به حریف می‌دهند و همان توپ تبدیل به گل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.