رئیس بنیاد مسكن انقلاب اسلامی بروجرد گفت: بارندگی های هفته گذشته ۱۳۰ میلیارد ریال به واحدهای مسكونی روستایی و شهری این شهرستان خسارت وارد كرد.

خسارت ۱۳۰ میلیارد ریالی بارندگی به واحدهای مسكونی بروجرد

به گزارش قدس آنلاین،سید حسین ریاضتی در گفت وگو با ایرنا افزود: در اثر بارندگی شدید و جاری شدن سیل 927 واحد مسكونی روستایی بروجرد دچار آسیب و خسارت شد.

وی اضافه كرد: اعتبار پیش بینی شده برای تعمیر هر واحد مسكونی 100 میلیون ریال و برای احداث هر واحد، 250 میلیون ریال می باشد كه انتظار می رود با تامین اعتبار مورد نیاز این اقدامات به منظور حمایت از روستاییان انجام شود.
شهرستان بروجرد دارای 19 هزارو 500 واحد مسكونی روستایی است كه بعد از زلزله سال 1385، 16هزارو 500 واحد از این تعداد بازسازی و مقاوم سازی شد.
بارش سیل آسای باران در هفته گذشته خسارات زیادی به زیرساخت های شهرستان بروجرد از جمله واحدهای مسكونی شهری و روستایی و مزارع پرورش ماهی وارد كرد.
بروجرد در استان لرستان در منطقه كوهستانی زاگرس قرار دارد و از شمال به شهرستان های ملایر و نهاوند در استان همدان، از شرق به شهرستان شازند در استان مركزی، از جنوب به شهرستان دورود و از غرب به شهرستان های خرم آباد و دلفان محدود می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.