پیشنهاد سردبیر

۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 369139

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر شکست استقلال تبریک گفت.

واکنش امیر قلعه نویی به باخت استقلال در دربی

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی درباره دربی ۸۲ و شکست تیم فوتبال استقلال گفت: من تمام بازی را ندیدم چون پرواز داشتم و باید به فرودگاه می رفتم ولی بازی ای که ۶ گل داشته، حتما بازی خوبی بوده و تماشاگران لذت برده اند. می گویند بازی جوانمردانه ای بوده است و به پرسپولیس و فوتبال ایران باید تبریک گفت.

وی با اشاره به انتقاداتی که از سرمربی استقلال می‌شود، گفت:به مظلومی هم خسته نباشید می گویم. مظلومی زحمات زیادی برای این تیم کشیده است. شنیدم به مظلومی زیاد حمله شده است. مظلومی همانی است که تیم را قهرمان آسیا کرد. آن زمان خودم بازی می کردم. او چهار برد در دربی داشته و ۲۶ هفته تیم را در صدر نگه داشته است و حالا نسبت به او کم لطفی می شود.

سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: به هر حال فوتبال همین است. مگر بارسلونا چند هفته افت نکرده است؟ آنها هم به رئال ۱۰ نفره باختند و هم از لیگ اروپا کنار رفتند. از دوستان می خواهم فوتبال را به لحاظ کارشناسی نگاه کنند نه احساسی. از همه عزیزان می خواهم فوتبال را این مدلی نگاه کنند. بالاخره فوتبال برد و باخت دارد.

قلعه نویی در پاسخ به این سئوال که آیا پیش بینی می کردید در دربی این نتیجه رقم بخورد؟ تصریح کرد: اگر حرفی بزنم سو تفاهم می شود. برای همین وارد جزئیات نمی شوم. من از استقلال دورم و مسئولیت ندارم و برای همین نمی توانم اظهار نظر کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.