آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت درگذشت آیت الله موسوی نژاد، پیام تسلیتی را صادر کرد.

پیام تسلیت آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت درگذشت آیت الله موسوی نژاد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ابنا، حضرت آیت الله  صافی گلپایگانی با صدور پیامی درگذشت آیت الله موسوی نژاد از علمای بزرگ استان خراسان را تسلیت گفت.

در این پیام تسلیت آمده است که آیت الله موسوی نژاد عمر خود را در زمینه نشر معارف اهل بیت(ع) و تربیت نفوس مستعده سپری نمود.

آیت الله سید محمد موسوی نژاد از علمای بزرگ خراسان سه شنبه 24 فروردین ماه در شهر مشهد درگذشت. وی که از شاگردان آیت الله العظمی خویی و آیت الله العظمی سید محمود شاهرودی در نجف بود، در سال 1349 مدرسه علمیه موسوی نژاد را در مشهد تأسیس کرد. آن مرحوم در دوره حیات علمی خود توانست شاگردان بسیاری را در مكتب امام صادق(ع) پرورش دهد.

متن کامل پیام تسلیت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله و إنّا إلیه راجعون

رحلت عالم ربانی و روحانی با اخلاص، حضرت حجة‌ الإسلام و المسلمین آقای حاج سید محمد موسوی نژاد رحمة الله علیه موجب تأثر و تأسف گردید.

آن عالم وارسته که خود دارای مکارم اخلاق و فضائل انسانی بود، عمر شریف خود را در اعلای کلمة‌الله و ترویج و نشر معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام و تهذیب و تربیت نفوس مستعدّه و تعلیم و تدریس سپری نمود و آثار و برکات زیادی از خود به یادگار گذارد.

این ضایعه را به حضرات آقایان علمای اعلام و فضلای حوزه علمیه خراسان و شاگردان و بخصوص به بیت شریف تسلیت گفته، علوّ درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال مسئلت دارم.

6 رجب المرجب 1437
لطف الله صافی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.