به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ مجید فروتن، معاون فرهنگی وهنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: از كتاب زمزمه‌های خورشید ٢ در مراسم اختتامیه جشنواره ملی شعر دوبیتی و رباعی رضوی رونمایی می‌شود.

"زمزمه‌های خورشید ۲" در همدان رونمایی می شود

وی افزود: جشنواره دوبیتی و رباعی رضوی، مردادماه امسال، به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا(ع) و همزمان با دهه كرامت با حضور شاعران برجسته كشوربه صورت ملی در در همدان برگزار خواهد شد.
فروتن، با بیان اینكه فراخوان این جشنواره آبان ماه سال گذشته منتشر شد و تا خردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: علاقمندان می‌توانند برای شركت در جشنواره و ارسال آثار به دبیرخانه، از طریق پایگاه اینترنتی http://hamedan.shamstoos.ir اقدام كنند.
وی با بیان اینکه ٣٠ تیرماه، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی دوبیتی و رباعی رضوی دراستان همدان است، ابراز کرد: در مراسم اختتامیه جشنواره ملی شعر دوبیتی و رباعی رضوی از کتاب «زمزمه‌های خورشید ٢ » رونمایی می‌شود. 
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: كتاب زمزمه‌های خورشید ٢ شامل اشعار برگزیده ٣٥ شاعر حوزه رضوی است كه سال گذشته در جشنواره ملی دوبیتی و رباعی همدان شركت كرده بودند.
وی بیان کرد: گردآوری اشعار این كتاب توسط منیژه حیدرپور، توسط اداره کل دبیرخانه جشنواره امام رضا(ع) و خوشنویسی آن توسط مصطفی اسدی، از خوشنویسان برجسته همدانی انجام شده است.
فروتن عنوان کرد: نخستین جلد این كتاب مردادماه سال ٩٤ منتشر و در مراسم اختتامیه جشنواره دو‌بیتی و رباعی رضوی رونمایی شد و زمزمه‌های خورشید ۲ نیز امسال  در ٢٠ مردادماه ٩٥ با حضور مهمانان کشوری در مجتمع شهید آوینی برگزار خواهد شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.