قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: یکی از اولویت های صدا و سیمای مرکز ایلام توجه به اقتصاد دانش بنیان است.

توجه صداو سیمای ایلام به اقتصاد دانش بنیان

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علیرضا شیروی در دیدار با مدیر پارک علم و فناوری استان ایلام با بیان اینکه مقام معظم رهبری در تعیین شعار امسال به تولید علم و ثروت تاکید داشته است، اظهارداشت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تاثیر آن در توسعه جامعه، همکاری با پارک های علم و فناوری و توجه ویژه به اقتصاد دانش بنیان و تبدیل دانش به ثروت، اولویت صدا و سیمای مرکز ایلام است.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما برای انعکاس اخبار و رویدادها و تهیه برنامه های  مشارکتی با پارک علم و فناوری استان آمادگی کامل دارد، افزود: در همین راستا صدا و سیمای مرکز ایلام، اهمیت و جایگاه پارک علم و فناوری و شاخص های اقتصاد دانش بنیان را در جهت ایجاد تحرک و پویایی علمی در اخبار و دیگر برنامه های خود در دستور کار قرار خواهد داد.

رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه با نگاه مثبت رسانه استانی و استفاده از ظرفیت رسانه ای صدا و سیمای استان، در راستای تبیین اقتصاد دانش بنیان حرکت خواهیم کرد، گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت رسانه ملی در استان بتوانیم بیش از پیش ملزومات اقتصاد دانش بنیان و جایگاه و اهمیت پارک علم و فناوری را برای مخاطبان تبیین کنیم.

کامران طاهرپور با تقدیر از مدیران و برنامه سازان صدا و سیما در توجه به اهمیت مقوله علم و فناوری، اظهارداشت: ضریب نفوذ رسانه استانی و تنوع گسترده مخاطبان باعث شده مخاطبان از پیام های تاثیر گذار این رسانه فراگیر استفاده کنند و این ظرفیت مناسبی برای معرفی وظایف پارک علم و فناوری استان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.