کتابخانه اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی كه در طبقه همكف موزه بزرگ خراسان در مشهد مقدس واقع شده است، موفق به اخذ شناسگراستاندارد بین المللی کتابخانه های ایران شد.

کتابخانه میراث فرهنگی خراسان رضوي شناسگر استاندارد بین المللی دريافت كرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمد رکنی معاون ميراث فرهنگي این اداره کل و سرپرست موزه بزرگ خراسان با اعلام اين خبر گفت: شناسگر استاندارد بین المللی کتابخانه های ایران طبق استاندارد بین المللی ایزو15511 توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تعیین می شود.

وی افزود: کتابخانه تخصصی میراث فرهنگی خراسان رضوی با شماره استاندارد بین المللی IR-401400027 به ثبت رسیده و از اين به بعد ارتباط و تبادل اطلاعات این کتابخانه با سایر کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در سطح ملی و بین المللی و همچنین تهیه فهرستگان ملی و بین المللی و اشتراک منابع کتابخانه ای و شناسایی منحصر به فرد در شبکه جهانی امکان پذیر شده است.
معاون میراث فرهنگی خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر نام این کتابخانه در فهرست کتابخانه های ایران ثبت است و اطلاعات شماره شابکای این مرکز در آدرس اینترنتی http://isil.nlai.ir/endUserSearch.aspx بر روی اینترنت وجود دارد.
موزه بزرگ خراسان در بوستان كوهسنگي مشهد واقع شده كه داراي امكانات و فضاهاي بسيار ديدني است و كتابخانه اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي در طبقه همكف اين موزه واقع شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.