۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: 369699

با راهیابی نوشاد و نیما عالمیان به بازی‌های المپیک این اولین باری خواهد بود که دو برادر در مسابقات تنیس روی میز المپیک همزمان حضور دارند.

رکورد المپیکی که به نام ایران ثبت شد

به گزارش قدس آنلاین،‌ نوشاد عالمیان که با شکست برابر برادرش نیما از کسب سهمیه المپیک در منطقه آسیای میانه بازماند،‌روز گذشته در مرحله دوم مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیا موفق به کسب این سهیه شد. این سهمیه در حالی به دست آمد که پیش از نوشاد،‌ برادرش نیما همراه با ندا شهسواری صاحب سهمیه المپیک شده بودند. با این اوصاف علاوه بر اینکه برای نخستین بار تنیس روی میز ایران با سه سهمیه در المپیک حاضر می شود،‌ این رقابت ها برای نخستین بار هم شاهد حضور همزمان دو برادر خواهد بود.

در واقع با راهیابی نوشاد و نیما عالمیان به بازی‌های المپیک این اولین باری خواهد بود که دو برادر در مسابقات المپیک پینگ‌پنگ با هم حضور دارند.

البته این برای اولین بار است که نیما عالمیان به المپیک راه پیدا می کند اما نوشاد عالمیان در المپیک لندن هم شرکت داشت و با تجربه ای که از این بازی ها به دست آورد،‌ در اندیشه حضوری موفق تر در المپیک ریو است.

نوشاد عالمیان در این باره اظهارداشت: برای من المپیک مانند تمامی تورنمنت‌های دیگر است. من همیشه سعی می کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم و هر کاری که از دستم بر می‌آید برای قهرمانی انجام دهم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.