نشست اتاق فکر جشنواره حفظ احادیث رضوی در قشم برگزار شد نشست اتاق فکر جشنواره حفظ احادیث رضوی، با حضور اعضای اتاق فکر بنیاد بین المللی امام رضا(ع)،جمعی از مسئولان فرهنگی منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام موسوی اجاق مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم به همراه دکتر حمیده ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و دبیر منطقه ۸ کشور حضور دارند.

 نشست اتاق فکر جشنواره حفظ احادیث رضوی در قشم برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، دکتر حمیده ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و دبیر منطقه 8 کشور، با اعلام این خبر گفت:  امروز 29 فروردین، اولین جلسه اتاق فکر جشنواره حفظ احادیث رضوی در جزیره قشم با حضور مسئولین شهرستان و اعضای هئیت علمی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد منطقه برگزار شد.
به گفته وی این جلسه مقرر شد ستاد جشنواره حفظ احادیث رضوی، تشکیل و بطور منظم برگزار شود و اتاق فکر جشنواره هم در  زمینه نحوه برگزاری و استفاده از تمام ظرفیتهای منطقه آزاد قشم تشکیل جلسه داده و تمهیدات لازم را به کار بگیرد.
 ماحوزی گفت: در این نشست درباره استفاده از توان و ظرفیت دانشجویان، دانش آموزان، کانونهای فرهنگی مساجد و حوزه علمیه بحث و تبادل نظر و مقرر شد از این ظرفیت ها  بدرستی بهره گرفته شود.
بر اساس این گزارش، سید جواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، حجت الاسلام دکتر مصطفی فقیه اسفندیاری، دکتر محمد صادق علمی و حجت الاسلام سید حسین سیدی، سه تن از اعضای هیات علمی این بنیاد را به منظور بحث و تبادل نظر در نشست اتاق فکر جشنواره حفظ احادیث رضوی به قشم اعزام کرد.
یادآوری می شود؛ منطقه آزاد قشم در چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) میزبان جشنواره حفظ احادیث رضوی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.