معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های ولادت حضرت علی بن ابیطالب(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه‌های ولادت امام علی(ع) در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت:  ویژه برنامه‌های سیزدهم ماه رجب، سالروز میلاد فرخنده مولود کعبه، حضرت علی(ع) از روز سه‌شنبه سی‌ویکم فروردین ماه تا روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه در چهار نوبت در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: در این برنامه‌ها که از ساعت 20 تا 22 برگزار می‌شود حجج اسلام سیدمحمدباقر موسوی‌شاهرودی و سیدحسین حسینی‌قمی پیرامون موضوعات سبک زندگی علوی و امیر مؤمنان(ع) در نهج البلاغه به ایراد سخن می‌پردازند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در رابطه با ویژه برنامه روز میلاد فرخنده حضرت علی(ع) تصریح کرد: ویژه برنامه سالروز میلاد حضرت علی بن ابیطالب(ع) از ساعت 10 تا 12 روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه با حضور تولیت آستان قدس رضوی، مدیران، مسئولان و خادمان بارگاه منور رضوی، مسئولان کشوری، لشکری، استانی و شهری و عموم زائران و مجاوران امام رضا(ع) در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
حسینی با اشاره به تغییر مکان مراسم جشن ویژه، عنوان کرد: همه ساله جشن ویژه‌ای در روزهای 17 ربیع‌الاول، 13 رجب، 27 رجب، 15 شعبان، 11 ذی‌القعده و 18 ذی‌الحجه در تالار اماکن متبرکه برگزار می‌شد، اما از امسال به دستور تولیت آستان قدس رضوی این مراسم در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود تا شاهد حضور پرشور و ساده‌تر ارادتمندان به ائمه اطهار(ع) در این ویژه برنامه‌ها باشیم.
وی خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماه رخسار، علی خوش‌چهره، احمد واعظی و مهدی سروری به مولودی و مدیحه‌سرایی می‌پردازند؛ همچنین شعرای آئینی و گروه‌های سرود و تواشیح نیز به شعرخوانی و اجرای سرود و تواشیح می‌پردازند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهارکرد: حضور در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و حاضران در این مراسم‌ها ضمن عرض تبریک این عید فرخنده به محضر امام رضا(ع) می‌توانند از این برنامه‌های شاد و باشکوه بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.