رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: وضعیت جانباز مدافع حرم، سید عالم اختری رو به بهبود است و به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود.

وضعیت سید عالم اختری رو به بهبود است

به گزارش قدس آنلاین، سعید هاشم زاده در گفت‌و‌گو با صبح توس، در مورد آخرین وضعیت سید عالم اختری جانباز مدافع حرم که چندی پیش مورد اصابت تیر به ناحیه کتف شده بود، اظهار کرد: این جانباز پس از آنکه به ایران منتقل شد، در بیمارستان بقیة‌الله تهران مورد مداوا قرار می‌گیرد ولی با توجه به ایجاد مشکلات عفونی و آبسه لوکال در ناحیه کتف، با مساعدت تولیت آستان قدس رضوی به بیمارستان رضوی منتقل می‌گردد.
وی افزود: در حال حاضر با انجام عمل جراحی، عفونت موجود در کتف بر طرف شده و بیمار رو به بهبودی است؛ در معاینه‌ای که توسط پروفسور علی گرجی از این جانباز صورت گرفت، اقدامات درمانی در خصوص این بیمار با توجه به ضایعه نخاعی این جانباز، با ارسال پرونده پزشکی به آلمان ادامه می‌یابد.
رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی تصریح کرد: مطالعه پرونده پزشکی این جانباز در آلمان بدان جهت است که در صورت نیاز، زمانی که پزشکان ایرانی- آلمانی برای برگزاری کلینیک مشترکپزشکان ایرانی-آلمانی که قرار است در پایان اردیبهشت‌ماه انجام شود به ایران بیایند، اقدامات درمانی مرتبط با این جانباز مدافع حرم صورت پذیرد.
هاشم زاده افزود: در مدت زمانی که این جانباز در بیمارستان رضوی بستری بود، جمعی از مدیران و خدام آستان قدس رضوی، محمد امین توکلی‌زاده مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی، مهدی رضوی‌کیا مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد، محمد توکلی مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی، مسئولین روزنامه قدس و نیروی مقاومت بسیج از جانباز مدافع حرم عیادت کردند.
وی عنوان کرد: این جانباز مدافع حرم امروز عصر و یا روز آتی مرخص شده و به منزل خود منتقل می‌گردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.