۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
کد خبر: 370299

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ دکتر حبیب الله موسوی بهار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح بخش‌های مختلف بیمارستان شهید بهشتی همدان در هفته سلامت خبر داد و گفت: یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به مناسبت هفته سلامت برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار خواهد شد.

تشریح برنامه های هفته سلامت در همدان

وی با اعلام اینکه چهارشنبه یکم اردیبهشت‌ماه دیدار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی با امام جمعه همدان را در برنامه داریم، افزود: این مراسم ساعت 9 تا 10 در دفتر امام جمعه برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به برگزاری نشست خبری با حضور اصحابه رسانه در نخستین روز از هفته سلامت، گفت: چهارم اردیبهشت ماه نیز عیادت از بیماران بیمارستان شهیدبهشتی همدان از ساعت 10 صبح در برنامه گنجانده‌ شده است.
این مسئول از افتتاح بخش‌های مختلف بیمارستان شهید بهشتی همدان در چهارمین روز از هفته سلامت خبر داد و افزود: روز پنجم نیز مراسم گرامیداشت روز جهانی آزمایشگاه مجمع سلامت در بیمارستان شهید بهشتی برگزار می‌شود.
موسوی‌بهار با اشاره به اجرای برنامه آموزشی با شعار سال طی این هفته در مراکز بهداشتی ـ درمانی و مدارس زیر پوشش، بیان کرد: برگزاری نمایشگاه سلامت در تعدادی از مراکز توسط رابطان بهداشت نیز در برنامه قرار دارد.
وی ادامه داد: پیاده‌روی کارکنان دانشگاه و خانواده‌های آنها، برگزاری برنامه نمادین پاکسازی محوطه امامزاده محسن (ع) با همکاری اداره حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش، برگزاری نمایشگاه غذا در مرکز بهداشتی درمانی ولیعصر (عج) همدان از جمله برنامه‌های هفته سلامت است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به برپایی چادر آموزش و غربالگری فشار خون بالا و B.M.I غیر طبیعی در نماز جمعه این هفته، گفت: برنامه پیاده‌روی و کوهپیمایی، مسابقه بومی ـ محلی (محل برگزاری روستای عبدالرحیم)، نمایشگاه غذا در مرکز بهداشتی درمانی ولیعصر(عج) همدان از دیگر برنامه‌های هفته سلامت خواهد بود.
وی از برگزاری کارناوال دانش‌آموزی در میدان قائم(عج) به طرف پارک ارم در ششمین روز از هفته سلامت خبر داد و افزود: در شهرستان‌ها نیز برنامه‌های مختلفی طی این هفته برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.