قدس آنلاین : سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: هیأت مدیره شرکت فرش آرا هنوز تصمیمی برای حضور در لیگ برتر فصل آینده نگرفته است.

آینده نماینده خراسان رضوی مبهم است

مجید مرتضایی در خصوص وضعیت تیم فرش‌آرا در فصل آینده اظهار کرد: واقعاً آینده این تیم مبهم است و تا زمانی که جلسه هیأت مدیره شرکت برگزار نشود، نمی‌توان به این پرسش پاسخ داد.
وی ادامه داد: در حال حاضر موضوع حضور در لیگ برتر شکل جدی‌تری به خود گرفته است. فصل گذشته هیأت مدیره پیش‌بینی کسب جایگاهی همچون یازدهم را می‌کرد، زیرا بودجه باشگاه به دلیل مشکلات مالی نسبت به فصل‌های گذشته کمتر شده بود و همه چنین وضعیت و رتبه‌ای را در جدول پیش‌بینی می‌کردند.
مرتضایی تصریح کرد: هدف ما در فصل گذشته این بود که تیم سقوط نکند و کسی به پنج جایگاه نخست جدول فکر نمی‌کرد، زیرا از 16 بازیکن این تیم، 10 بازیکن امید در ترکیب حضور داشتند. در حال حاضر نیز صحبتی که من شنیدم این است که اگر قرار باشد فرش‌آرا در فصل آینده تیمی داشته باشد، باید تیمی بسیار خوب از لحاظ مهره باشد و یا در غیر این صورت تیمی نداشته باشیم.
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: با توجه به اینکه هنوز زمان شروع لیگ برتر فوتسال مشخص نشده است، نمی‌توان تصمیم درستی گرفت. مهر ماه و تیرماه به عنوان تاریخ‌های احتمالی آغاز لیگ اعلام شده که اگر تیرماه زمان قطعی باشد، باید از اردیبهشت‌ماه تمرینات تیم‌ها آغاز شود. اما براساس شنیده‌ها گفته می‌شود، هیأت مدیره لیگ مشخص شده است و بزودی زمان قطعی مسابقات نیز اعلام می‌شود و من امیدوار هستم با تصمیماتی که مدیران شرکت و مدیران ورزش استان می‌گیرند، شاهد حضور تیم فرش‌آرا در لیگ برتر باشیم.
وی همچنین با اشاره به آغاز لیگ برتر امیدهای کشور عنوان کرد: تیم فرش‌آرا به عنوان سومین سال در این لیگ حاضر شده است. مسابقات امیدهای کشور از 21 فروردین ماه دور رفت مسابقات را آغاز کردند که تیم‌های شرکت کننده در قالب دو گروه هفت تیمی در دو شهرستان ساری و رشت این مسابقات را پشت سر گذاشتند.
مرتضایی ادامه داد: تیم فرش‌آرا در کنار تیم‌هایی همچون ماهان تندیس قم، شهرداری رشت، پرسپولیس خوزستان، مقاومت قزوین و تنکابن که همگی تیم‌هایی با قدرت بودند و نمایندگانی در لیگ برتر بزرگسالان نیز دارند، به رقابت پرداخت که خوشبختانه فرش‌آرا توانست در دور مقدماتی مقام نخست را از آن خود کند و به امید خدا به قهرمانی در پایان فصل فکر می‌کنیم.
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد عنوان کرد: دور برگشت این مسابقات 11 اردیبهشت ماه به میزبانی اهواز برگزار می‌شود که در نهایت دو تیم از دو گروه به مرحله نیمه نهایی خواهند رسید و 28 اردیبهشت فینال این مسابقات برگزار می‌شود که در صورت موافقت فدراسیون، مشهد میزبان فینال مسابقات خواهد بود.
وی با اشاره به اهمیت پرداختن به فوتسال پایه در استان و مشهد اظهار کرد: پنج نفر از بازیکنانی که در تیم بزرگسالان فرش‌آرا بازی می‌کردند، از همین بازیکنان امید طی سه سال گذشته بودند و می‌توان گفت، محصولات فرش‌آرا هستند که عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر داشتند. این موضوع پشتوانه بسیار خوبی برای باشگاه فرش‌آرا و فوتسال مشهد خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.