قدس آنلاین – سبزوار : دکتر هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح و بازدید از چند پروژه در راستای طرح تحول سلامت در حوزه درمان و آموزش  ساعتی دیگر به سبزوار سفر می کند.

سومین حضور وزیر بهداشت در دیار سربداران

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان سبزوار در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار افتتاح ساختمان دانشکده پزشکی و پیراپزشکی مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و همچنین بهره برداری از طرح هتلینگ بخش های جراحی زنان ، پس از زایمان و مراقبت های ویژه نوزادان(N.I.C.U  )مرکز آموزشی درمانی شهیدان مبینی این شهرستان را از مهمترین برنامه های این سفرعنوان کرد .

مهدی بازقندی بازدید از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه به عنوان بزرگترین و مجهزترین بیمارستان غرب استان خراسان رضوی و بهره برداری ازمرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی شهدای مزینان از طریق سیستم ویدئو کنفرانس را نیز از دیگر برنامه های وزیر بهداشت در سبزوار عنوان کرد .

سبزوار به عنوان شهر دیرینه های پایدار با پیشینه تاریخی زادگاه بزرگانی همچون حاج ملا هادی سبزواری ، ابوالفضل بیهقی ، دکتر علی شریعتی ، دکتر سیادتی ( پدر معاصر طب اطفال ایران )و استاد حمید سبزوار ی است . /  انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.