قدس آنلاین- تبریز: نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه سپاه هیچ وقت خود را هزینه احزاب و گروه‌های سیاسی نکرده و نخواهد کرد، گفت: دشمنان به دنبال محدود کردن سپاه و تبدیل آن به نیروی پادگانی صرف هستند.

سپاه خود را برای احزاب سیاسی هزینه نخواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز به برکت برنامه‌های هدفمند و منظم عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج روحیه دینی و دفاعی و انقلابی در این نهاد مقدس برقرار است و پاسداران از روحیه مکتبی و انقلابی برخوردارند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های سیاسی سپاه و بسیج، سپاه را از بصیرت و آگاهی و دشمن‌شناسی بالایی برخوردار کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: امروز برنامه‌های عقیدتی و بصیرت‌افزایی بیش از هر زمان دیگری در برنامه‌های مسئولان قرار دارد و هر پاسدار هر سال به مدت یک هفته در مراکز آموزشی سپاه دوره‌های تربیت و تعالی را با هدف معرفت افزایی و کسب بصیرت سپری می‌کند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: جایگاه مردمی و قدرت بسیج مردمی مهم‌ترین مشخصه سپاه تلقی می‌شود و به برکت برنامه‌ریزی‌های هدفمند و روحیه جهادی حاکم، سپاهیان از آمادگی‌های نظامی و معنوی بی‌نظیری برخوردارند.

وی گفت: نسل جدید سپاه مانند نسل اول انقلاب از روحیه انقلابی و جهادی برخوردار بوده و الگوی جوانان لبنانی، یمنی و سوری شده است که به برکت رویکرد و فعالیت‌های سیاسی در سپاه، مجموعه سپاه از بصیرت دینی و سیاسی برخوردار است.

کاملی‌فر با بیان اینکه بی‌بصیرتی در طول تاریخ پیروزی‌های حتمی را با شکست مواجه کرده است، گفت: در تاریخ فراوان داریم که برخی از سپاهیان حضرت امیر(ع) به دلیل فقدان بصیرت و تحت تاثیر جوسازی‌های دشمن به جای دشمن بروی خودی شمشیر کشیدند اما به لطف الهی بصیرت پاسداران خمینی(ره) کبیر زبان‌زد جهانیان است.

وی تصریح کرد: افتخار بسیج و سپاه تحت ولی امر بودن و دفاع و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است.

وی با بیان اینکه سپاه هیچ وقت خود را هزینه احزاب و گروه‌های سیاسی نکرده و نخواهد کرد، تصریح کرد: راهبرد اساسی دشمنان سپاه هراسی است و امروز به دلیل تاثیر و نقش سپاه در تحولات جهانی، سپاه هراسی را راه انداخته‌اند تا سپاه را محدود ساخته و صرفاًٌ به یک نیروی پادگانی تبدیل کنند و نسبت به انقلاب و دستاوردهای آن و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن منفعل و بی‌تفاوت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: راهبرد دشمنان محدود کردن سپاه به صرف نیروی نظامی و تبدیل آن به نیروی پادگان است اما طبق قانون اساسی سپاه برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دچار محافظه کاری نخواهد شد و به وظیفه اصلی خود عمل خواهد کرد.

وی گفت: 670 مربی عقیدتی (330 نیروی عقیدتی سپاه و 340 نیروی عقیدتی بسیج) و 550 نفر هادی سیاسی و 100 روحانی در سطح استان مشغول خدمت‌رسانی بصیرتی هستند و در حوزه‌های مختلف اجتماعی و خانوادگی برنامه‌های متعددی در حال انجام است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.