قدس آنلاین- تبریز: رئیس هئیت فوتبال آذربایجان‌شرقی پیروزی‌ها و اوج دوباره تیم ماشین‌سازی تبریز را باعث ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی ویژه در تبریز دانست.

حمایت از ماشین‌سازی با تمام توان/ تزریق نشاط با ماشین‌سازی به تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، جواد ششگلانی با اشاره به پیروزی تیم ماشین‌سازی تبریز در برابر تیم قدیمی نساجی مازندران اظهار داشت: دو تیم از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال کشورمان هستند و پیروزی خانگی ماشین‌سازی تبریز در برابر این تیم سه امتیاز حساس و حیاتی را برای ماشین‌سازی به ارمغان آورد.

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به حضور خود در تمرین تیم ماشین‌سازی تبریز در روز قبل از دیدار با نساجی گفت: من انگیزه و اراده زیادی در تک‌تک اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ماشین‌سازی تبریز مشاهده کردم و مطمئنم تدابیر مدیریت رسول خطیبی به همراه غیرت بازیکنان باعث خواهد شد که امسال شاهد اوج ماشین‌سازی و صعود این تیم به لیگ برتر باشیم.

وی گفت: ماشین‌سازی تا رسیدن به لیگ برتر چهار بازی پیش‌رو دارد و مطمئنم اگر بازیکنان تیم با غیرت آذربایجانی به میدان بروند شرایط برای صعود به لیگ برتر در فصل جاری برای تیم کاملا مهیاست.

رئیس هئیت فوتبال آذربایجان‌شرقی گفت: تلاش، زحمات و حمایت‌هایی که شهردار، اعضای شورای شهر در خصوص تیم ماشین‌سازی تبریز انجام می‌دهند در کنار اراده، غیرت و زحمات بازیکنان و کادر فنی مجرب تیم باعث شده است تا تیم ماشین‌سازی وضعیت بسیار ایده‌آلی داشته باشد.

وی با تقدیر از زحمات تمام عوامل مرتبط با تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: هئیت فوتبال آذربایجان‌شرقی حمایت از تمام تیم‌های استان را وظیفه خود می‌داند خصوصا تیم ماشین‌سازی که نیازمند حمایت است و ما با تمام قوا حمایت می‌کنیم تا انشاءالله این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.