كنفرانس جهانی «دندانپزشكی كم تهاجمی» با حضور خبرگان بین المللی این رشته نوپای فوق تخصصی از جمله «بهنام شكیبایی» محقق ایرانی در مركز همایش های بین المللی «هتل جمیراه بیچ» دبی در امارات متحده عربی برگزار شد.

برگزاری كارگاه دندانپزشكی محقق ایرانی در دبی

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از ایرنا، این كنفرانس جهت ارائه جدیدترین پروتكل های درمانی و نوآوری های تكنیكی پیشرفته سازمان دهی شده است.
در این همایش 4 روزه بیش از 200 دندانپزشك از 39 كشور آسیایی، اروپایی و آمریكای شمالی شركت داشتند.
سخنرانان این كنفرانس بر مبنای ابداع ها و انتشارات جدیدشان در زمینه «دندانپزشكی میكروسكوپی و كم تهاجمی» از طرف هیات علمی مربوطه انتخاب می شوند.
سخنرانان اصلی این گردهمایی در سال جاری، از قاره های اروپا، آمریكای جنوبی، آسیا و آفریقا بودند.
نماینده قاره آسیا، بهنام شكیبایی از جمهوری اسلامی ایران، به عنوان تنها ارائه كننده تكنیك های جدید «بازسازی كم تهاجمی استخوان فك در درمان های ایمپلنت» به این همایش دعوت شد.
عنوان سخنرانی وی «كشیدن كم تهاجمی دندان و بازسازی حفره خالی دندان» و همچنین برگزاری كارگاه عملی 6 ساعته «جراحی میكروسكوپی بازسازی كف سینوس لیفت» بود.
این دندانپزشك ایرانی یكی از بنیان گذاران جهانی جراحی های میكروسكوپی ایمپلنت به شمار می آید كه تاكنون شیوه های جدید متعددی را در این زمینه ابداع و منتشر كرده است.
این اولین بار بود كه كارگاه عملی «جراحی میكروسكوپی ایمپلنت» این محقق در آسیا برگزار می شود.
دندانپزشكان حاضر در این كارگاه از كشورهای ایران، اسپانیا، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، روسیه و قطر شركت داشتند.
در حاشیه این كنفرانس، شكیبایی با حضور در سركنسولگری كشورمان در دبی با علیرضا بهرامی سركنسول و برخی اعضای این نمایندگی ملاقات و توضیحاتی درباره فعالیت های خود در این رشته نوپا ارائه داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.