۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
کد خبر: 371058

نماينده مردم رفسنجان و انار در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به نامگذاري سال جاري توسط رهبر معظم انقلاب اسلامي مبني بر اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل گفت: اقتصاد مقاومتي، نسخه شفا بخش اقتصاد كشور است.

 نسخه شفا بخش اقتصاد كشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا،حسين آذين روز چهارشنبه در نشست ستاد مثلث توسعه شهرستان رفسنجان افزود: بايستي در اين دو شهرستان سرمايه ها را در راستاي ايجاد پروژه هاي اشتغالزا به كار گرفت تا معضل بيكاري بر طرف شود.
وي اظهار كرد: انجمن توسعه كشور در ابعاد علمي، اقتصادي، مردمي و غيره تشكيل شده است.
وي تأكيد كرد: بزرگترين مانع بر سر راه اقتصاد مقاومتي خودمان هستيم لذا بايد مسئولان در اين بخش روان سازي كنند تا اعتماد سرمايه گذاران جلب شود.
آذين خاطرنشان كرد: بايد به بخش خصوصي اعتماد و زمينه سرمايه گذاري افراد متمكن و ثروتمند را در شهرستانهاي رفسنجان و انار فراهم كرد.
وي گفت: هيچ اقدام سرمايه گذاري در سالهاي گذشته كه برداشت محصول پسته در رفسنجان افزايش داشت در اين شهرستان انجام نشد به طوري كه طي 10 سال گذشته حدود يكهزار ميليارد ريال در اين شهرستان سرمايه گذاري شده است.
وي ادامه داد: طي اين سالها سرمايه گذاران در شهرهاي ديگر اقدام به سرمايه گذاري مي كردند در حالي كه مي شد اين سرمايه ها براي راه اندازي پروژه ها به كار گرفته شود تا معضل بيكاري جوانان برطرف شود.
نماينده مردم رفسنجان و انار در مجلس شوراي اسلامي گفت: افرادي كه بالاي 800 ميليون ريال درآمد سالانه داشته اند از چرخه يارانه بگيران حذف شدند كه با اين اقدام 120 هزار ميليارد ريال وجه نقد آزاد شده و براي حمايت از توليدات داخلي و ايجاد اشتغال به كار گرفته مي شود.
منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: حيات جوامع به اشتغال وابسته است و ايجاد اشتغال نيز به سرمايه نياز دارد.
احمد محمدي اناركي افزود: شهرستانهاي رفسنجان و انار داراي زيرساختهاي خوبي براي سرمايه گذاري هستند كه اميدواريم با جلب اعتماد مسئولان و مردم زمينه ايجاد و احداث كارخانه ها به وجود آيد و شاهد رونق هرچه بيشتر اين دو شهرستان باشيم.
شهرستان رفسنجان با بيش از 300 هزار نفر جمعيت و شهرستان انار با بيش از 50 هزار نفر جمعيت به ترتيب در 110 و 210 كيلومتري شمال كرمان قرار دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.