۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کد خبر: 371131

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ محمد شاهرخی، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان همدان، از برگزاری دومین همایش حقوق مصرف کنندگان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در اواخر اردیبهشت ماه جاری و در همدان خبر داد و گفت: در راستای کنترل و حمایت از روابط اقتصادی ما بین فروشندگان و مصرف کنندگان ، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در استان همدان تشکیل شده است.

دومین همایش حقوق مصرف کنندگان در همدان 

وی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت هدف از تشکیل این انجمن را ساماندهی، برنامه ریزی، فرهنگ سازی و ارتقا حقوق مصرف کنندگان دانست و  افزود: همچنین دریافت شکایات از سوی مصرف کنندگان و ارجاع آن به تعزیرات حکومتی از دیگر اهداف تشکیل

این انجمن است.
شاهرخی خاطرنشان کرد: 31 استان و  324 شهر و یک انجمن ملی در کشور مان دارای انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان است و  انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان کمیت و کیفیت کالا را ارزیابی میکنند.
وی با بیان اینکه دومین همایش حقوق مصرف کنندگان در همدان برگزار می شود، ابراز کرد: این همایش با هدف افزایش انگیزه و حساسیت کیمیت و کیفیت کالا از سوی تولیدکنندگان و ارائه خدمات بهتر با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش برای برقراری قیمت عادلانه و تشویق مصرف کنندگان، افزایش رقابت سالم بین تولید کنندگان و ارائه خدمات و محصولات برتر از دیگر اهداف این همایش است.
شاهرخی تصریح کرد: همدان به عنوان دومین استان دارای تعامل با سازمان حکومت تعزیرات و راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات است.
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان همدان همچنین از برگزاری همایش برندهای برتر غرب کشور  در این استان خبرداد و گفت: این همایش در نیمه دوم سال جاری با هدف تشویق و ترغیب واحدهای صنفی برگزار می شود
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.